Ga naar inhoud


Humax 5400 bootloader de mist in


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik had een tijdje geleden een berichtje geplaatst over een 5400 die bij een software (Loader 1.36 naar 1.37) upgrade de mist in ging. Alles al uitgeprobeerd wat ik kon vinden en bedenken. Hij laadt zijn bootloader niet meer op. Het Z board in de D connector plaatsen haalt ook niets uit. Enige manier zal de Flash eprom met de bootloader vervangen worden. Iemand al ervaring hiermee ? ik heb de nodig apparatuur om SMD spul te verwijderen en te solderen. Is de bootloader soft ergens te vinden of de Flash eprom geprogrammeerd verkrijgbaar ? Gaat over U260 TE28F160 voor zover ik kan terugvinden. System ID is 16.0400.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben bang dat ie terug naar de importeur, leverancier, fabriek moet voor een goede bootloader. Je zegt zelf al dat je een Z-board geprobeert hebt zonder resultaat. Ik denk dat er een grote kans bestaat dat er een stukkie hardware niet meer naar behoren functioneerd.

 

groet,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Deltafly

 

Als je een 5400Z hebt (weet niet of ik dat goed begrijp) is loader L1.37 dan wel de juiste? Volgens mij heb je dan H2.08 nodig. De Loader L1.36 en L1.37 heb ik nog wel ergens gezien op een of ander board. Misschien heb ik ze zelf ook nog wel ergens want ik heb in het verleden ook de L1.36 naar L1.37 gebracht. Zal zoeken en bij succes laten weten. Gevonden: http://www.humaxdigital.com/support/Files/HFE.htm Is geen commerciele/verkoop site. Dus volgens mij is plaatsing toegestaan. Toch?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...