Ga naar inhoud

Dreambox Codes Afstandsbediening B&O

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel kan ik via de afstandbediening van B&O mijn Humax 5400 bedienen.

In de B&O TV zit een satellite controller die met een kabeltje verbonden is met mijn Humax. In het menu van de B&O is een keuze menu om diverse Satellite ontvangers te kiezen, maar helaas niet de dreambox. weet iemand of de dreambox afstandbediening te vergelijken is met een ander merk b.v. nokia ...

Geplaatst:

@afterburn,

Waarom wil je de dreambox kunnen bedienen met je ab van je tv, als het andersom ook kan.

Geplaatst:

@ Dr.Milo

Andersom werkt niet.B&O gebruikt een totaal andere Frequentie cq infraroodsprectrum wat door bijna geen enkele universele AB wordt ondersteund.Helaas de dream AB ook niet. Bijna 10 bladzijdes ab codes in de gebruiksaanwijzing maar B&O moet ik helaas weer missen. Bovendien als je ooit een B&O AB in de hand hebt gehad weet je waarom afterburn zijn dream met de B&O AB wil bedienen.Schijnbaar gaat ook dream multimedia er vanuit dat mensen die streven naar een hoge beeldkwaliteit geen dreambox kopen.

Grtzzz Trinity

Geplaatst:
Citaat:
Bij TV-codes moet je 30 optellen voor de dreambox afstandsbediening.

Waarbij moet je 30 optellen?
Bij jou werkt de One for all goed met de DB?

You cannot ignore that member

Geplaatst:

Bij de codes op de site van oneforall kan je 30 optellen, en deze code gebruiken als code voor een TV op de afstandsbediening van de Dreambox.

De lijst bij Oneforall is een stku completer dan die van de Dreambox, vandaar dat dit handig kan zijn om de juiste code te vinden.

Xtrend ET9000, Samsung UE40D6200, Onkyo TX-NR818, Yamaha YST-SW515

• 1 maand later...
Geplaatst:

@GoGoHaRrY

Mijn Panasonic TV pakt de Dreambox AB op 280 en 680. Meeste toesten doen het, behalve de Volume knoppen werken niet. Weet je een trucje om dit aan de gang te krijgen ?

3x DreamBox 800SE, 78cm Triax, Quad Monoblock
"There are only 10 types of people in the world; Those who understand binary, and those who don't."

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen