johnnybgood Geplaatst: 12 maart 2003 Geplaatst: 12 maart 2003 hmm heb nu een week of 2 me dreambox ben zeer tevreden alleen het feit dat ik geen geluid heb op me scartuitgang vind ik zeer storend ben ik de enige of heb ik een instelling verkeerd????
pippen2 Geplaatst: 12 maart 2003 Geplaatst: 12 maart 2003 Geen audio op de VCR-scartaansluiting is een bekend probleem. De scart die voor de TV bestemt is zou wel gewoon moeten werken. Deze fout komt door een bug in de software. Het is blijkbaar simpel te verhelpen. Ik vraag me daarom echt af waarom dit nog steeds niet gedaan is?
Gast Geplaatst: 13 maart 2003 Geplaatst: 13 maart 2003 Yo pippen2, In de laatste officieele release en mijn daarop volgende images lijkt dit opgelost. Grtz, Traveller
Gast Geplaatst: 13 maart 2003 Geplaatst: 13 maart 2003 @JohnnyBGood Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik ook geen audio op de gewone analoge uitgangen (ook niet op de TV SCART dus). Ik heb van alles geprobeerd, maar tevergeefs. Heb de box teruggezonden ter vervanging en nog steeds geen nieuwe gekregen. Baal er wel van. Ik weet dat je hier misschien niet zo veel aan hebt, maar je weet in elk geval dat je niet de enige met dit probleem bent. Groetjes, Measwel
pippen2 Geplaatst: 13 maart 2003 Geplaatst: 13 maart 2003 Traveller, dat het nu opgelost lijkt, is erg goed nieuws! Met het commando "scart" los ik het nu gedeeltelijk op, maar is ook niet alles. Als je dan over een 16/9 uitzending zapt, springt de audio toch weer uit. Ik zal de laatste release er eens in gaan zetten.
johnnybgood Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Geplaatst: 13 maart 2003 yo pippen thx je had gelijk had hem in de vcr uitgang gedrukt en verder niet meer gekeken maar ik ergerde me er mateloos aan tis nu gelukkig weer verholpen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen