Ga naar inhoud


1010IR + Magic


Gast

Aanbevolen berichten

Luitjes,

ik zie door de bekende bomen het bos niet meer. Ik kijk hier al maanden naar volle tevredenheid via mijn 1010IR gepatched, 6-1 fun, maar nu is mij verteld dat ik ook nog een Magic Module aan zou moeten schaffen. Ik heb al heel wat topics afgezocht, maar dit hielp mij niet veel verder.

 

Schiet ik er iets meer mee op (lees meer zichtbare kanalen) als ik naast mijn All-Cam nog een Magic Module plaats?

 

Mijn dank is weer groot!

 

Groeten vanuit een zonovergoten Brabant!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je schiet er zeker wat mee op

Voor zover ik weet kun je met de allcam patch geen tp-script aan dus heb je geen canal + france ook kun je met een MM alle zenders op de thor bekijken (kioskjes)

Met een MM weet je ook zeker dat je seca 2/viacces 2/irdeto 2 aankan (dit is we handig voor als deze coderingen in de toekomst ook bekijkbaar worden mbv van een funcard of iets dergelijks)

Ook ben je met een MM beter op de toekomst vvorbereidt omdat deze herprogrammeerbaar is zodat er steeds weer nieuwe software komt waardoor je bv meer coderingen aankan met je reciever...(voorbeeld laatst is er conax bij gekomen waardoor je naar kiosk en canal + sweden/norwegen/denemarken op de thor kan kijken)

sccs met je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benzie, bedankt voor je antwoord.

Canal+ Frankrijk kan ik wel gewoon aan (dit had weer te maken met welke patch erop stond geloof ik) en ik kijk eigenlijk alleen naar Astra/Hotbird, daar ik geen draaibare opstelling heb.

Thor is in mijn geval dus geen optie.

 

Maar het verhaal van het "klaar zijn" voor S*c* II doet mij deugd. Dat was nl. ook nog zo'n groot zwart gat waar ik mee zat te worstelen, ofdat ik met de 1010 wel een juiste keuze had gemaakt gezien de toekomstige ontwikkelingen.

 

Ergo, ge zijt bedankt voor de informatie en suc6 met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...