sattools Geplaatst: 14 maart 2003 Geplaatst: 14 maart 2003 Beste mensen, Ook ik sluit mij volledig aan bij Spacerunner. De laatste maanden was het gezeik niet van de lucht. Sinds de invoering van Seca2 is Sattools continu bestookt met email met waarom de volgende versie van dit en de volgende versie van dat niet komt, en waarom we dit en dat niet op het net zetten, en waarom Seca2 nog niet zichtbaar is enz enz... Ik wil de mensen met wie ik samen heb gewerkt en die de site hebben gesteund in alle opzichten, hartelijke bedanken voor de afgelopen 2 jaar! F. Smits, namens Sattools Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Beukenoot. Geplaatst: 14 maart 2003 Geplaatst: 14 maart 2003 Beoordeling V1.5 Nou johan45 hierdan. als je echt iets nieuws wil wacht dan rustig af. heb je V1.42 er in, laat deze gerust zitten. je mist niets t.o.v V1.5 dit wil niet zeggen dat de laatste slecht is. het is een keuze. spacerunner ga vooral door maar dan op de achtergrond. suzzes.
joop1966 Geplaatst: 14 maart 2003 Geplaatst: 14 maart 2003 als het zo doorgaat zijn de goeden patchen er straks niet meer mensen heb nou geduld en wacht gewoon het komt vanzelf wel heb niet zo een komentaar op wat een ander wel kan en wij ik dus ook niet van deze mensen moeten wij het hebben dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
Aanbevolen berichten