Gast Geplaatst: 14 maart 2003 Geplaatst: 14 maart 2003 was al een paar dagen alle mtv zenders kwijt ook de premiere direct zenders werkte niet meer wel het hele canal+ pakket opnieuw zenders laten zoeken geen succes nu vandaag was ik alle zenders kwijt opnieuw transponder en zender laten zoeken en tot mijn grote vreugd heb ik alle zenders weer !!!!!! rara hoe kan dit? gr ervin
mietde Geplaatst: 14 maart 2003 Geplaatst: 14 maart 2003 De box uit en weer aan zetten help bij mij doorgaans. Is een bug maar het lijkt erop dat niet iedereen daar last van heeft. Heb zelf ook wel es een nieuwe transponderscan geprobeert maar bij mij vond ie dan toch niet alle zenders. Kun je de box via de remote wel uit en weer aan zetten? Dat lukt ook niet iedereen, het weer aanzetten... You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 14 maart 2003 Geplaatst: 14 maart 2003 rebooten werkte bij mij niet en ja kan wel de box aan en weer uitzetten met de aba maar ik hoorde dat er binnenkort weer een nieuwe firmware update zou komen dus ff afwachten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen