Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

MP3 op cd-r werkt goed in de standalone dvdspeler maar is het ook mogelijk om MP3 op een dvd te branden zodat die ook is af te spelen in de standalone dvdspeler

Geplaatst:

Ik heb hier toevallig een dvdmp3(orgineel) liggen,maar helaas werkt alleen op de computer,de standalone spelers kunnen er niet mee overweg,Ik heb een groot vermoeden dat geschreven mp3 dvd`s waarschijnlijk datzelfde euvel hebben.

Geplaatst:

Zover mijn kennis rijkt speelt het gros van de dvd-spelers geen dvd®'s af met mp3 bestanden.

Iedere dvd-speler gaat er nl. vanuit dat er videobestanden op de dvd staan zodra ie de dvd leest en als ie die niet kan vinden geeft ie een foutmelding.

Een dvd-speler checkt dus het type media dat je erin stopt.

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Geplaatst:

Als je cd`r mp3 kan spelen in je standalone speler kan je ook dvd mp3 spelen.

Althans met de mijne geen problemen.

John

Geplaatst:

Kan je dan ook vertellen hoe je dat doet ik heb tot nu toe veel geprobeerd maar het lukt mij niet, welk brandprogamma en eventuele instellingen.

Geplaatst:

Ja dat gaat allemaal wel rip ze zelf en brand ze ook zelf alles gaat maar een dvd + of - maakt niet uit met mp3 bestanden die speelt ie niet af en in de pc natuurlijk wel oja het is een yamakawa 715 dvdspeler

• 2 weken later...
Geplaatst:

Officieel hoort een DVD speler geen DVD gevuld met MP3's af te spelen. Een rechten -afspraken- kwestie.

Het is zelfs zo dat een CD met MP3's op sommige DVD spelers niet meer via de digitale uitgang worden weergeven, maar alleen via de analoge aansluiting.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen