Gast Geplaatst: 15 maart 2003 Geplaatst: 15 maart 2003 bij het opstarten van explorer krijg ik altijd een begin site die ik niet wens vb C:\Program Files\MS-Connect\Portal\portal.html hoe kan ik dat verwijderen, ik heb al van alles gedaan ???
Gast Geplaatst: 15 maart 2003 Geplaatst: 15 maart 2003 Bedoel je bij explorer???? het blauwe etje van windows??? Die kan toch geen site geven op je c schijf. Als ik dat commando intyp krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Das lochisch volgens mij, want explorer kan niet overweg met program files. Mocht het wel zo zijn, moet je even kijken wat je als startpagina hebt ingesteld. Misschien zit daar het probleem. Mocht jouw probleem zich voordoen in verkenner, stuur mij dan ff een pm, dan kan ik je uitleggen hoe je dat kunt veranderen, maar dat is wat te omslachtig omdat hier te doen Ben afwachtend
marco24 Geplaatst: 15 maart 2003 Geplaatst: 15 maart 2003 kies start uitvoeren en typ msconfig ergens in het tabblad met opstarten staat ie (iets met portal) deze moet je uitvinken daarna kun je je internetopties weer op jou gewenstestartpagina instellen zonder dat ie na het opstarten weer op portal staat met vr gr marco
Gast Geplaatst: 15 maart 2003 Geplaatst: 15 maart 2003 dat ken ik erg lasteg systeem herstellen heb ik gedaan alles nou prima zonder problemen suc6
Gast Geplaatst: 15 maart 2003 Geplaatst: 15 maart 2003 Bedankt allen, ik denk dat het weg is maar het blijft wel in mijn windows staan maar dan afgezet. in msconfig. hoe kan ik dit in de toekomst vermijden?
marco24 Geplaatst: 16 maart 2003 Geplaatst: 16 maart 2003 -niets meer installeren en uitvoeren op internet (waar je niet om vraagt) -de beveiliging van explorer wat omhoog zetten -ad aware plus installeren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen