Gast Geplaatst: 15 maart 2003 Geplaatst: 15 maart 2003 ik ben een absolute beginner , ik heb besloten om me een XTREME ontvanger aan te schaffen , samen met een schotel met dubbele LNB , zodat ik ASTRA en HOTBIRD kan ontvangen , kan me iemand vertellen hoeveel Russische TV-kanalen ik kan ontvangen hiermee?
Puch Geplaatst: 16 maart 2003 Geplaatst: 16 maart 2003 Kijk eens op www.kingofsat.net of op www.lyngsat.com Daar staan alle zenders die je op de verschillende satellieten kan bekijken. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Bigfoot Geplaatst: 16 maart 2003 Geplaatst: 16 maart 2003 Op de Hotbird zitten ca. 5 Rus kanalen. Verder heb je er nog 15 op de Sirius, en een paar op de Astra 23.5
Noordzee Geplaatst: 16 maart 2003 Geplaatst: 16 maart 2003 En op de Astra satelliet is nu ORT International te ontvangen. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Geplaatst: 17 maart 2003 Geplaatst: 17 maart 2003 met de funcard de volgende zenders, astra: ORT internationaal (nieuw sinds 1 week) hotbird: Caspionet Ajara 5 maal NTV/RTV (verschillende zenders) Eurosport (Russisch) let op, sommige zenders veranderen vrij vaak hun key's.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen