Ga naar inhoud


Is betacrypt mogelijk met de Samsung dsr 9500 ??


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een season2 met lincardemu en kan viacces irdeto en conax kijken met de season maar betacrypt (premiere dus) wil maar niet lukken. Ik weet ook niet goed welke betacrypt ik moet kiezen er zijn er 2 namelijk 1702 en 1722 in de emulator (Afstb. via emb multicas - conax- en dan de onderste optie- nu ben je in het codering switchen menu en optie 5 en 6 zijn beide betacrypt) of gaat betacrypt zoiezo niet met de hummie ?? TPScrypt zelfde probleem, dit is zelfs geen optie in het codering switch menu en als je viacces klikt gaat het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is zeker mogelijk. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen, de truuk was bij mij meestal even van kanaal switchen, hij ging niet altijd open met het resetten van de kaart.

Dus aangenomen dat je de juiste keys hebt zou het probleemloos moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke betacrypt gebruik je dan en hoe doe je dat via de season en lincardemu ?? of op een andere manier ?? Via de software met de irdeto embedded krijg ik enkel C+nl open verder niets dus volgens mij moet het echt via de lincardemu+season 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon met de season. Geen probleem. Ik meende me trouwens te herinneren dat er nog een 3e betacrypt variant was maar die is in de nieuwere versies van de emu verdwenen (werkte bovendien alleen maar bij de orf)

Het moet dus 1 van de twee types zijn die jij noemde. Als je season naar behoren functioneert en je keys zijn goed zou het moeten werken.

 

(Natuurlijk wel over conax emulatie, kale betacrypt pakt de samsung uiteraard niet maar dat lijkt me duidelijk. Ik gebruik overigens sw 118)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook sw 118 en de season werkt goed, ga het dus nog eens proberen. Het enige waar ik blijkbaar wel problemen mee heb is het editten van de dat files ik doe dat met wordpad maar blijkt niet goed te lukkken mischien is dat de reden waarom het niet werkt.

 

Kan jij switchen tussen coderingen zonder de ontvanger volledig uit te moeten zetten met het kopje ?? En lukt tpscrypt bij jou (TPS) ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tpscrypt werkt. Ik kan de franse c-plussen zien.

Aangezien de emulator oorspronkelijk voor linux is, hebben de configuratie files andere regeleindes.

Ik gebruik het programma editpad als ik in windows bestanden met linux regeleindes wil opslaan. (Als je de originele Lincardemu gebruikt en je heb verstand van linux kun je ook gewoon via de terminal editen)

Ik kan resetten door de kaart er even uit te halen, hoeft dus niet aan en uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...