Ga naar inhoud


Nieuwe software V2 modellen


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden,

 

Op de Europa site zit nu versie 3.02. Deze geeft bij het downloaden via DAP (accelerated) aan dat ik een username en password nodig heb. Op de normale (regular) manier krijg ik een error 404 melding.

 

Ervan uitgaand dat het dan morgen wel zal lukken, heb ik toch een vraag. Weet iemand wat het verschil is met de 3.00 versie die ik er nu op heb staan?

 

Groeten, Alfons

 

PS: mag ik er nog een vraag aan toevoegen? Bedankt.

 

Ik heb nu al enkele keren via mijn pc nieuwe software in de tuner gezet. Maar nog nooit een nieuwe transponderlijst. Ik zag 2.08 staan. Ik heb een vast opgestelde schotel voor 19,2 oost. Moet ik dan die gebruiken? En doe je dit ook via die STB editor, maar dan met de instelling op transponder data ipv compressed application?

 

Dom hè? Maar ik hoef het slechts een keer te weten en dan zal ik het nooit meer vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eeehhhh knock knock, is hier iemand???

 

Toch maar even. Ik heb inderdaad de 3.02 versie nu kunnen downloaden. De 3.00 versie die nu in mijn 9800V2 zit, heb ik vanaf de Canadese site. Aangezien je op de Europa site deze 3.02 wel kunt downloaden, maar ze er niet bijzetten wat de meerwaarde van deze versie is, wacht ik nog maar even met uploaden.

 

Mijn vraag betreffende de transponderlijsten in bovenstaand bericht, blijft echter staan. Iemand die me een antwoord kan/wil geven?

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...