Ga naar inhoud


Krijg geen beeld op mijn 2200-ci-Viaccess


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een MM gekocht met versie 1.25 erin. Ik heb een kaartje gebrand en uitgeprobeerd op mijn Humax 5400. Alles werkte perfect. Nou heb ik ook een Echstar 2200 met embedded Viaccess. Ik heb de MM daarin gezet maar krijg nergens beeld, ik begrijp het niet, doe ik iets fout. De Echostar is niet voorzien van speciale software, ik denk ook niet dat dit hoeft, of wel? Kan iemand mij wegwijs maken? Heb ik nieuwe software voor de echostar nodig of moet ik de MM anders programmeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel je met MM 1.25? Die versie ken ik niet.Er is wel een penta 1.15 final (en voor sommige is die inderdaad final gebleken; zeker in UCAS ontvangers), maar de meeste MM's hebben hem overleefd.

Zoals uit verschillende postings blijkt, lusten sommige Echostars bepaalde versies MM niet.Module blijft initialiseren.Dit is waarschijnlijk bij jou t geval.Of zie je in t menu Conditional Acces de module met versie staan?

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

uuuuh, que?

 

Dus als ik het goed begrijp moet ik de MM anders patchen. De versie 1.25 stond er al op, waar ie vandaan komt weet ik niet, maar dat ie goed wekt weet ik wel.

 

Maar waar kan ik de software en handleiding voor domoren vinden (stap voor stap uitleg), want ik ben hier niet of nauwelijks in thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...