Ga naar inhoud


Humax aanschaffen


Gast olav12

Aanbevolen berichten

goedendag,

 

ik wil graag en humax aanschaffen, maar ik wil graag van de kenners weten welk toestel ik het best kan aanschaffen. In een vorig topic van mij had ik gevraagd welk er zijn. Maar daar gaat het nu niet om.

 

Bij voorbaat dank

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hangt er van af wat jij wilt ontvangen!

Geef 's wat meer info..

 

Als je betaal tv zenders wilt ontvangen raad ik je aan een ucas receiver aan te schaffen. Dit houdt in dat hij meerdere coderingssystemen aan aan!

 

Een humax kan maar 1 coderingsysteem aan, tenzij je een humax 5400z koopt en vervolgens de nieuwste toh2.3 erin gooit!

Helaas zijn deze receivers bijna nergens meer verkrijgbaar!

 

Dus ik zou gaan voor of een manhattan of een xtreme, of een fortecstar 6000 etc.

 

Hoop je voldoende te hebben ingelicht..

 

Groet,

 

P...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment een TF maar deze gaat naar mijn ouders ik wil dus een andere. Ik heb reeds een MM module dus in principe heb ik alles al.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel,

 

maar voor dat mij van alles wordt aangeboden, wil van de kenners weten, wat ik met de spullen(mm module, funcard enz) die ik heb. Het beste kan aanschaffen.

 

Bij voorbaat dank voor de antwoorden.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

@alov12

 

In iedergeval een ontvanger met minimaal 1 ci.

Anders ff lezen in het forum kaartlezers en CI mischiendat je er daar achter komt welke ontvanger goed werkt met een mm.

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel,

 

maar dat ik een ci slot nodig dat wist. Maar mijn vraag is met welk type kan de komende jaren vooruit?

 

Hiermee bedoel ik een 5100, 5300, 5400(als ze er nog zijn), 5400z of 5600.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Technisch zijn degenen die je noemt allemaal hetzelfde. Alleen de 5400(z) kun je patchen en is daarom duurder.

 

Als je alleen bijv. Viaccess zenders kijkt dan kun je ook een 5300 nemen.

 

Sowieso is de Humax 5400 niet meer de hotste receiver op de markt. Daarom verkoopt iedereen hem hier ook. De populairste modellen zijn nu de Dreambox en UCAS recievers (Xtreme, @Sat), daar kun je vaak ook een harddisk inbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bigfoot,

 

Ik in een ontvanger met een harddisk eigenlijk weinig intresse, dus die valt voor mij af. Ontvanger met ucas, als ik het goed heb begrepen ondertussen na veel lezen hier, heb ik met mijn magic module toch hetzelfde als een ucas. Dus dat heb ik dan dus ook niet nodig.

 

Ik heb ondertussen nog even verder gekeken en ik denk dat ik aan een 5100 genoeg heb. Maar misschien heeft iemand nog een reden waarom ik toch een ander model zou kunnen nemen. Graag jullie reacties.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reacties. Ik denk dat ik inderdaad de Humax5100 neem. De reden:

 

a. de prijs

b. Ik ben vertrouwd met het merk dus is voor mij persoonlijk een reden om de humax te kopen.

 

Ik wil jullie bij deze danken voor de reacties.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...