Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Bij de laatste Travellerversie (17-3) zit een oude Silver-Metal Skin. Deze wil ik vervangen door jouw versie. Maar ik ben nog geen kenner van Linux en heb de uitgepakte File in het Var mapje geplaatst. Daarna kan ik deze skin nog niet kiezen. Kun jij mij hiervoor een korte uitleg geven hoe ik die skin kan kiezen of installeren?
Ron Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 je moet het skin mapje (waarin de plaatjes staan) hier neer zetten: /var/tuxbox/config/enigma/pictures/ De emsl en de info file zet je in /var/tuxbox/config/enigma/skins Daarna Silver Metal 2 kiezen en rebooten. Tox.
wian Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 @Toxic[Q], waar is jouw skin te downen? hobby4all
Ron Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 http://www.sat4all.com/temp/silver-metal-2.zip Het is allean maar een grafisch aanpassing met betrekking tot de coderingslampjes die in de de info balk van de originele silver metal niet aanwezig zijn en ik vond ze toch wel handig:-))Het lijkt een eenvoudige aanpassing, maar het was toch wel een paar uurtjes werk. Tox
Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Bedankt Zo moet het wel lukken. Ik heb trouwens de ontvanger nog maar 2 weken en heb er al 3 images in geblazen. Elke keer verwonder ik mij over de nieuwe mogelijkheden. Ik heb ook nog niet eerder zo'n satellietontvanger gehad die zo'n scherp beeld geeft. Alleen moet er nog iets verbeterd worden op tunergebied, zodat ook alle zenders die nu in mijn basisontvanger binnenkomen ook hierop te zien zijn. Met zoveel kennis en inspanning van de actieve sathoppers wordt de hobby alleen maar mooier.
Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 http://www.sat4all.com/temp/silver-metal-2.zip sorry , allemaal tegelijk.
Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Ik heb alles zo geplaatst zoals je schrijft, alleen waar de inhoud van het mainmenu in moet plaatsen is mij niet bekend. Ik heb nu dan ook een hele rare weergave van de infobanner. S.v.p. enige toelichting, Zo
Ron Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Als je precies doet wat ik schrijf kan het niet fout gaan. De map waarin de plaatjes staan in zijn geheel onveranderd in bovenstaande map plaatsen en die twee andere files in het skin mapje en dan werkt het. Tox.
Gast Geplaatst: 19 maart 2003 Geplaatst: 19 maart 2003 Ik ben er uiteindelijk achter. Mijn fout was dat ik de directorie chk_silver2 niet in de map pictures geplaatst had, maar alleen de plaatjes. Het is dus nu uiteindelijk gelukt. Bedankt voor de snelle reactie. Nu begrijp ik weer iets meer van deze prachtontvanger.
Meljus Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Hoi Toxic(Q), Ik heb gehandeld zoals je beschreven hebt. Geen enkel probleem. Werkt feilloos. Je zegt zelf dat je het een eenvoudige aanpassing vindt. Ik kan je zeggen ik zou overgelukkig zijn als ik dat zelf kon. Heb namelijk geen enkele ervaring met Linux. Moest ik mij toch iets meer mee gaan bezig houden. Bedankt. -- Groeten, Meljus Draaibare schotel van een meter met stab100 rotor 1 Dreambox met gemodoficeerde voeding en gemodificeerd display (amber) 1 Dreambox 8oo met HD Samsung 320 GB en Nabilo Blackhole
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen