Ga naar inhoud


Verspringende kanalen humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Beste satvrinden,

 

Sinds kort heeft mijn humax 5400 rare "kuren" ; hij weigert goed te reageren op de afstandbediening; dus nieuwe batterijen hierin gedaan; dit haalde echter niets uit.

Het vreemde is dat na ca 5x drukken de hummie "ineens" reageert en dan 5 of meer kanalen voorbij zapt.

Heeft iemand ook deze ervaringen of is de hummie nu echt aan het "verslijten" ?

 

 

Groeten

 

Allcamjan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geval waar het niet kan (mag) voorkomen:

 

Je hebt een vaste schotel, zij het voor 1 of 2 satellieten, met goed signaal, en in de settinglijst staan uitsluitend zenders die op deze satellieten horen...

 

Geval waar het wél kan voorkomen:

 

Je hebt een vaste schotel, zij het voor 1 of 2 satellieten, met goed signaal, en in de settinglijst staan eveneens zenders die niet op deze satellieten horen... Als je dan zapt op die "vreemde" zenders kan voorkomen wat je omschrijft.

Idem dus voor een draaibare schotel: schotel staat op Astra en je zapt op zenders die tot een andere satelliet behoren... kan ook!

 

Probeer het maar eens uit!

 

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit fenomeen doet zich voor als de Tuxon FW druk bezig is de juiste crypt te vinden. Even wachten tot die info balk op je TV weg is dan gaat het weer prima.

Neem tenminste aan dat je er de TuXon 2.3 oid in hebt zitten.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Ik heb inmiddels zowel fun als DS9 al MM geprobeert maar allen met hetzelfde resultaat; de software inderdaad 2.3 zit nu ca 4 weken in de hummie en nu ineens problemen ?

De schotel is een draaibare 1.2 m channelmaster en op de nokia (9500) totaal geen problemen.

 

Op dit moment is het probleem "iets" minder ik vermeod toch dat het aan de AB zelf ligt ; met de knopjes op de hummie functioneerd het beter.

 

Mijn laatste poging is om de patch er opnieuw op te zetten , wordt vervolgd.

 

 

groeten

 

Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@allen,

 

Patch er nieuw ingezet; meteen maar een andere settingslijst ingezet, opgestart en het probleem "lijkt" opgelost.

Toch een beetje vreemd ?; maar al met al werkt het weer ik dank eenieder voor zijn hulp !

 

 

 

mvg

 

Allcamjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...