sretlow Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Ik wil graag de moteck opnieuw instellen. Daarvoor wil ik hem weer op 0 graden zetten (zoals uit de fabriek). Maar wel zo dat zodra ik een Astra zender kies de motor wel weer naar de 19 graden gaat. Als ik nu de Diseqc uit zet in de receiver (samsung DSR9500) vervolgens de motor met de knopjes op de motor zelf op 0 draai. Dan alles instel en dan de DiseqC in de receiver weer aanzet. Gaat de motor zich dan weer verplaatsen naar de 19°O? Of denkt de motor dat dan de door mij ingestelde 0° overeenkomt met de 19° van de zender op de Atrsa? Snap je het een beetje? Mijn probleem is namelijk dat het instellen van de motor niet helemaal goed is gegaan. Dus ik wil weer vanaf 0 beginnen. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
ricow Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Je kan dan beter de motor naar 19 graden laten draaien en dan de astra nauwkeurig afstellen door de motor zelf links of rechts om de paal te draaien en de elevatie in te regelen met de schotel (niet met de motor hier moet de elevatie al goed staan). of de elevatie van de motor goed staat kan je controleren door als hij op 0 graden staat te kijken of de schotelhouder loodrecht staat (dit is meestal de beste instelling) Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Hoi ik hoop dat ik je kan helpen, op de onderkant van de Moteck zit een groen lampje dat aanstaat als er spanning uit de coax komt. Naast dat lampje zit een klein gaatje, steek daar een paperclip of dun pennetje in dan gaat het lampje even oranje knipperen en de motor staat weer in de fabrieks stand. suc6, Rik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen