Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Hey mede Satters! Aangezien s2 voor de deur staat ben ik toch maar van plan om een originele kaart aan te gaan schaffen zodat ik iig de meeste nederlandse zenders nog heb via sat. (Heb ze namelijk via de kabel al, mis alleen V8 en TMF). Alleen lees ik in het forum dat deze niet tegelijkertijd met de EMU's werkt. 1. Werkt over 2 maanden de originele canal+ s2 kaart in de CI reader van de DB? 2. Kan ik Irdeto en overige gewoon bekijken zodra ik de EMU weer activeer? 3. Het activeren van de EMU moet ik daar steeds voor resetten zodat het een hoop geklooi wordt? Ik heb al gewoon kabel tv dus ik ben gewoon benieuwd of het de moeite is om toch een originele kaart aan te schaffen. De prijs die het kost om er een aan te schaffen is nu ongeveer 65 euro en zal volgens de dealer niet veel duurder worden. Wie helpt me van mijn twijfels af. Thanx alvast! Grtz. Kestenz
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 1. Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik hoop toch wel dat het dan werkt. 2. Yep dat kan. 3. Met de laatste traveller versie werkt dat perfect, niks geen geklooi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen