Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Ik krijg na het flashen van mij box na het opstartscherm de melding fb loaded, with warnings. gebruik 105_3a.5, wie heeft dit nog meer? is het erg? hoe komt dit? bedankt
tCC Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 vast wel, anders vroeg die niet "is dit erg ?" nu weet ik ook waarom ze standaard die console NIET aan hebben staan, zucht. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Ja hij start wel prima op en heb ook geen crashes gehad behalve dan als ik probeer via de dreambox u te daten in het menu, maar dit komt volgens mij door mijn router. Heb ook al een keer het erase image geladen en daarna weer opnieuw de 105_3a.5 maar hij blijft gewoon een soort bootup pagina geven waar hij een aantal dingen afwerkt en iets over tuxbox zevert. Weet ook niet wat dit is. Krijg dus eerst het dreambox opstartplaatje en daarna krijg ik code in beeld te zien die word afgewerkt net als bij het opstarten van een pc. En dan staat er ook boven in beel de warning. Hebben jullie dit nou ook? Dus een soort boot afwerking in beeld na het plaatje?
Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Zoals tCC al aangaf, wat nu op de TV komt is wat normaliter naar de console op de RS232 poort gaat dmv ttyS0,115200... stond in de vorige versies ook standaard naar de ttyS0. Zou wel eens een voor debug doeleinden ingebouwde 'feature' kunnen zijn die de console=none reroute naar het tv scherm. Is knap vervelend trouwens als je gewend bent om er een normale console aan te hangen. Na elke boot weer die ttyS0 enz string intikken. Staat hoog op m'n lijstje om die zaak weer naar de oude situatie 'om te bouwen'.... Eerst maar weer verder zoeken en lezen, want voorlopig zit er zat in die nieuwe Traveller om even zoet te zijn. Is er al ergens een brok informatie over de nieuwe menu opties te vinden? skippy2
codeman2001 Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 ja, je bent niet de enige met dat probleem. ik heb er ook zo ééntje staan en al vanalles geprobeerd maar helaas. hem erasen is geen probleem en als je daarna de nieuwe img erop zet heb ik terug hetzelfde probleem. groeten steven94
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen