Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 hi,<BR>ik ga zodadelijk keyectractor uploaden naar sat4all.ik hoop dat ze hem op de downloadzone plaatsen.hoe het werkt zal ik in het kort uitleggen.je hebt nodig:<BR>1.een season logger 2<BR>2.een phoenix programmer met een x-tal van 3.57 Mhz.<BR>3.een computer met 2 vrije com poorts.<BR>4. een seca ontvanger<BR>hoe ga je tewerk?<BR>plaats keyectractor ergens op je pc.klik erop om het programma te starten.laat verlopig alles gerust.<BR>sluit u season logger 2 aan op com1 en steek u "originele" kaart in de season interface en de interface in de decoder.nu moet je beeld hebben en op de season logger 2 zal een ledje knipperen.alles is ok.druk nu op enter en op je pc zal je data zien paseren.klopt dat,goed laat die nu ongeveer 45 minuten aanstaan.niet aan de seca ontvanger komen!na 45 minuten druk je op esc.nu zal je zien staan wat die gelogd heeft.ok haal nu u originele kaart uit de season interface en sluit u phoenix programmer aan op com2! vergewis u ervan dat die op 3.57 staat.kaartje in de phoenix programmer? ok,druk dan op s en als die erom vraagt druk op enter.nu zal je een hele hoop data zien paseren over je scherm,hij leest de kaart uit.ok,dan zal hij het dos venster afsluiten.nu heb je een paar file'tjes maar voor u belangrijk is info.txt.daar staat indien gezonden,de key01 met de ppua,0c,0d en 0e.hier getest en het werkt goed.geen 01 key?helaas ze hebben hem niet gestuurd,maar troost u,hier een oplossing.herhaal bovenstaande procedure.terwijl je aan het loggen bent,bel je de pay tv zender indien mogelijk en maak hem met een foefje wijs dat je kaart is uitgevallen.dan sturen ze meestal wel de 01 key en heb je hem.vergeet dan niet de resterende procedure te volgen.<BR>misschien moeillijke materie voor een newbie,maar moet te doen zijn.ik heb het succesvol gedaan met 2 kaarten.<BR>succes van digital_sat_2000 <P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Waar dan?<BR>Lijkt me hartstikke goed, maar kan hem niet vinden!! Kijk er zeker weer overheen!!<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!!!<P>Groetn, Swiep!
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 zal hem direct opnieuw sturen,je kan hem dan zetten onder de downloads.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 22 december 2000 Geplaatst: 22 december 2000 Satdigital je hebt inderdaad een mail gestuurd naar de upload maar je bent vergeten het programma erbij te voegen...<P>Het programma is ook te downen via digitalfreesat dus voor de mensen die hem echt dringend zoeken moeten daar maar even zoeken...<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 24 december 2000 Geplaatst: 24 december 2000 Kan het zijn dat hij er nog steeds niet staat ?
Gast Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 @digitalsat,<P>na uitvoerig keyextractor te hebben uitgeprobeerd, kan ik gerust zeggen dat het proggie niet zo maar werkt. Het lijkt eenvoudig, maar de keys worden "gecrypt" uitgelezen. Dus niet mee aan te vangen!!!<P>toch wel mooi dat ie het zo eenvoudig doet.<P>
MTB Geplaatst: 29 december 2000 Geplaatst: 29 december 2000 Ik heb dit proggie de afgelopen week tweemaal gebruikt op een laptob met alleen een compoort. Werkt perfect. Tweemaal een wekende mk01 gevonden met dit proggie. <BR>Starten met keyextractor 1 1 9600 3579000 in een dos box en na het stoppen met loggen na emm met of zonder mk1 phoenix eraan met de kaart waarmee je hebt gelogd en de keys rollen er vanzelf uit. Staan in info file. Als dit niet lukt en je hebt een gecrypte c1 40 01 80 52 kun je alsnog je MK1 uitlezen m.b.v. elke willekeurige secaprogramma en de juiste commando's. Het is even wat meer werk maar het lukt gegarandeert ook met het handmatige commando's. Cocdec werkt bij mij maar soms. (decrypt with card)In een c1 40 01 81 4e zitten alleen de updates van de 0c,0d en 0e keys.<P><BR>MTB
Aanbevolen berichten