Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 als ik een GW voorzie van nieuwe ir***-files, dan werken deze tot de ontvanger wordt uitgeschakeld. Na het terug inschakelen van de ontvanger werken deze niet meer. ik heb geen idee hoe dit komt, wie wel? ontvanger is een nokia9200 met DVB2000. Kan mij iemand op het juiste spoor brengen ? Met dank.
Ome Merde Geplaatst: 21 maart 2003 Geplaatst: 21 maart 2003 heb je je blocker aan staan ? mzl, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 maart 2003 Geplaatst: 21 maart 2003 Ja, de blocker staat aan. ik heb geen enkele ervaring met een nokia of GW, ik heb de nokia met GW, ludipippo en een dos programmetje voor de GW op de kop getikt. m'n humax met WB werken perfect. Welke invloed heet de blocker op de GW, buiten dat hij bij mijn weten enkel ECM's(? denk ik) buiten houd. ik ga nu de GW terug laden en de blocker afzetten, en zien wat er gebeurd. Ik laat het je weten. Veel dank voor de tip. groetjes, Froemel
Gast Geplaatst: 30 maart 2003 Geplaatst: 30 maart 2003 Sorry voor het late antwoord, ik heb de blocker dus afgezet en dan is het eerste probleem blijkbaar opgelost, maar na onbepaalde tijd gaat het licht ook uit, dus, ben er nog niet helemaal we zoeken verder. groetjes froemel
Gast Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 De blokker zorgt er dus voor dat er geen nieuwe keys weggeschreven worden. Bij een key update gaat je beeld dus op zwart. Dat was je eerste probleem. Probleem wat je nu nog hebt is dat je GW geen AU is en dat betekent dat als de key voor een bepaalde zender aangepast wordt jij deze dus ook op je GW aan moet gaan passen wil je het beeld weer van zwart afkrijgen. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen