Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Hallo allemaal,<P>Ik heb nu eindelijk mijn season2 interface werkende (thanks Djazzie voor de chat sessies)<BR>Er komt nu steeds een heleboel data binnen.<BR>Ik heb geen NON-PUBLIC masterkey.<BR>Is er nu toch op een of andere manier aan key's te komen, plainkeys bijvoorbeeld.<BR>(dus niet via het internet, maar vanuit die logfile)<BR>Kortom wat nu...<P>Juus JeeWee<BR>
Gast Geplaatst: 26 december 2000 Geplaatst: 26 december 2000 Een non pub key. zal je dus ook niet heel snel krijgen . iedereen zit op zijn key`S<BR>wat ik dus ook zou doen :-). Nee probeer gewoon <BR>alle mk1`s eens en ppua die je in de file`s op het net kan vinden . zet ze in de key.dat file en testen maar. je zal verstelt staan wat het allemaal nog doet. Zoek de juiste ppua erbij (gaat om de laatste byte)en wie weet hoelang je er nog plezier van kan hebben . <P>gr dj<BR>
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Heb net de Season 2 binnen gekregen en ga eens lekker loggen...<BR>Edoch, welke software draait hier nu het lekkerste op ?
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Ik heb ook net een season 2 binnen maar voor kabel moet daaraan en hoeveel volt moet erop<BR>Ik dacht dat het dezelfde aansluiting was als bij de hummie maar nope dus moet nieuwe kabel kopen (cross of recht toe recht aan??<BR>Heb en pentium 3 pc...en wie mij helpen om het zaakje aan de gang te krijgen???<BR>Mijn dank is groot..<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Het voltage durf ik je zo niet te zeggen Ruud maar probeer eens of 7,5 of 9v werkt. De kabel die je nodig hebt is een 1 op 1 kabel. Als je nog een modem kabel thuis hebt liggen moet deze zo werken
Johnnny1 Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Als je nog geen ervaring hebt met loggen dan kan je het beste WinDecrypt gebruiken.<P>Een ander verhaal is WinRobin. Deze is perfect om te loggen, aleen niet echt voor de beginner.<P>Cu,John Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 10 januari 2001 Geplaatst: 10 januari 2001 Of wallbanger werkt perfect hiero<BR>Ik moet alleen nog zien hoe ik een kaartje kan proggen vanuit de gevens van wallbanger<BR>Wie helpt???<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 11 januari 2001 Geplaatst: 11 januari 2001 Ruud, zou je kunnen zeggen waar wallbanger te vinden is, zodat ik het ook eens kan proberen?<P>B.v.d. SatKlungel<BR>
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Wallbanger is een Irdeto simulator en logger in één....werkt perfect!!!!<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Ik heb van de week iets opgevangen wat mij echt verbaasde.<P>Men vertelde dat er tools zijn die zonder een geldige 01 deze gewoon kunnen aanmaken uit de 0d 0e en de 0c key .<BR>Ik weet niet of ik dit serieus moet nemen ,ik heb zoiets nog niet gevonden of is dit non public??<BR>Wie weet hier iets over te vertellen.<BR>
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Ik werk met een humax 5400 met aston, season2, windecrypt 1.05. Werkt op zich allemaal heel aardig, je stelt de compoort in, drukt er een werkende kaart in en na wat gereset krijg je beeld. Hoera. Als je dan gaat debuggen krijg je braaf leuke versleutelde en ontsleutelde data langsschuiven. De snelheid staat op de aston op 9600/9600. Ik vertel windecrypt dat ie mijn kaart moet loggen (en dus niet moet emuleren)<P>Het lijkt me echter niet de bedoeling dat ik met een seca bijbel ga zitten vertalen wat die kaart en mijn ontvanger nou zitten te smoesen, want er zijn ook opties met betrekking tot de keys, dus mijn gevoel zegt me zo'n beetje dat dat stuk software mij straks aan codes gaat helpen. Echter, dat gebeurt dus niet.<P>Dump ik wat codes uit crd files in de edit seca-channels, als ik dan zeg emuleer mij maar een kaart, dan brult ie keihard dat de codes outdated zijn (en de aston module maakt me wijs dat ik geen rechten heb). Klinkt allemaal heel aannemelijk.<P>Blijkbaar (mijn conclusie) zijn de keys die je zelf invoert alleen voor het emuleren van een kaart.<P>Mijn doel is gewoon maandelijk gezellige keys voor bij te zien komen, maar na het hele spul een volle dag aan te hebben laten staan kan ik geen scherm vinden waar iets geroepen wordt in de zin van 'wuh hebbuh een kie gevonduh'. <P>Mijn vraag aan de meesters in dit forum is dan ook:<BR>- hoe vaak zouden keys langs moeten fietsen<BR>- waar zou ik ze in windecrypt moeten vinden<BR>- uitgaande van een schone installatie van wd1.05, welke informatie moet ik de software evt voeren voor ie deze informatie kan creeeren (als ie dat uberhaubt doet).<P>Ik denk dat een antwoord op deze vragen een hoop beginners flink op weg zullen helpen!<P>al vast bedankt voor je reactie.<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Waar ik nog aan toe wil voegen, dat als ik in de logfiles kijk, het seca log open en daar uit de eerste data stroom de 3x8bytes in een 0c,0d en 0e key klopper, de seasons prima werkt, nu ook zonder kaart (als ik wd1.05 instel op emulate card). Echter dit zijn natuurlijk gewoon de keys uit de kaart die ik gebruik. Maar ik wil nieuwuuuuuh!:-)<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 ohnee, oops, dat was de embedded cam die nog braaf zijn werk deed, zonder die kaart doetiet alweer een stuk minderder...<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Ja de 0c 0d en 0e zichtbaar maken met windycrypt is geen probleem ,mits je een geldige 01 key hebt!!!met geldige ppua.<BR>Heb je deze niet dan helaas geen keyupdate.<BR>Als je een geldige mk01 hebt met een geldige ppua dan komt binnen 30 minuten er een superencryptie langs met de dan geldige 0c 0d en 0e key voor nu en de komende maand.<BR>Maar het probleem is waar haal je die 01 en ppua vandaan zonder kaart met abb.<BR>Nowtv
Aanbevolen berichten