Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 ok, ik heb dus inmiddels een 01 key gekregen (thanks Gert!) en inderdaad, nu werkt de seasons zonder kaart. <P>Meneer seasons meld mij netjes dat de 0e key valid is, dus dat ziet er goed uit. Dus nu maar wachten tot (ik neem aan in het seca key update history scherm) updates binnenkomen? of komen die alleen in de logfiles als ik bijv. het log scherm activeer? <P>Blijkbaar is het unique address UA en de 01 key dus belangrijk, zonder die wordt het niets. <P>Now, je zegt zonder abbo, betekent dat dat een 01 key met name op een originele kaart staat? kan me zo voorstellen dat je die ook uit bestaande files kunt troggelen. En kaarten die nog niet geactiveerd zijn? staan ze daar ook al op, of komt dat pas na de activatie?<P>al vast vooruitlopend op het half uurtje wachten :-) komen die nieuwe codes altijd door, ook als ik bijv. per ongeluk al keys voor de komende maand heb ingeklopperd? En nu ga ik er van uit dat die keys specifiek bij die 01 key horen (klopt dat?), dus zijn die nieuwe keys altijd hetzelfde, niet elk half uur andere, toch?<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Helaas is het niet zo dat een 01 key geldig blijft.<BR>De 01 kan zomaar worden gewijzigd dit geld ook voor de ppua.<BR>Jij hebt als je een geldige 01 en ppua hebt ingevuld binnen een half uur een SUPERENCRYPTIE langs hebben zien komen.<BR>Hier in staan de 0c 0d 0e in geschreven.<BR>Dit zijn de keys waar je nu en volgende maand beeld op hebt.<BR>Maar dan als ze volgende maand de 01 of de ppua wisselen geen update.<BR>Dan zal bij jou 01 komen te staan in plaats van valid een einddatum staat die er dan is het uit met de AU pret.<BR>Ik ben trouwens benieuwd met welke 01 jij hebt gelogd.<BR>Ik hoop dat het wat duidelijker is nu.<BR>Dus geen 01 maar wel 0c 0d 0e dan kun je wel kijken deze en misschien volgende maand ook,Maar dan zul je de file moeten aanpassen mits je geen geldige 01 en ppua hebt.<BR>Je kunt ook zien als je de geldige 01 key wijzigd in jou file dan komt er geen SUPERENCRYPTIE meer langs.<BR>Dan is de AU eruit.<BR>Wat jou vraag betreft om de geldige 01 en ppua uit files te halen ,ja dat is mogelijk.<BR>Maar een ieder die in staat is om achter een geldig setje te komen maakt deze niet public.<BR>En de files die op het net staan zijn bijna alle met oude 01 niet meer valid.<BR>Dus iedereen copieerd van elkaar de files maar geen autoupdate.<BR>Er zijn maar een paar PI waar de 01 nog van klopt.<BR>Dus gewoon om de maand de file updaten met de 0c 0d 0e die je op het net vindt.<BR>Of trogel iemand een 01 met ppua af en deel deze met ons!!!!!.<BR>Nowtv2000@hotmail.com<P>Gevraagd 01 key,s en ppua (Non Public)<BR>DEZE WORDEN NIET OPENBAAR GEMAAKT !!!!<BR><p>[This message has been edited by nowtv (edited 21-01-2001).]
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Hmmm... tja, geldige 01, ik ga er toch van uit dat ie het doet, want ik heb beeld, of is dat geen vereiste? Overigens zie ik dus geen keys langskomen, dus misschien is dat ding dan toch wel oud?<P>ik vraag me dus nog steeds af, WAAR ik die keystring langs moet zien komen, ofwel in welk scherm? dat zou handig zijn te weten...<BR><P>------------------<BR>Live Long and Prosper
MTB Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Geldige 01 keys zul je alleen voorbij zien komen als je ook een 00 key hebt van desbetreffende provider. Deze worden over de UA (kaartserial) verzonden. Windecrypt heeft niet de mogelijkheid om deze serial in te vullen of zie ik wat over het hoofd. Voyager186 bijv. wel. Echter deze geeft voyager niet weer. Komt alleen met de boodschap:Hash OK. Hoe kom je aan deze 00 key. Gewoon uit een bestaand kaartje trekken. Maar dan kun je ook de 01 key trekken. Hoe kom je aan een 01 key zonder te klooien met je kaart. Decrypt de boodschap op c1 40 .. .. 52 (zie je na het activeren van de kaart na 3 weken) m.b.v. deze kaart en je hebt de 01 key zonder dat je enige kennis hebt over het trekken van keys uit een kaart.<P>MTB
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Een MK01 en PPUA is vereist als je door middel van loggen keys wil uitlezen, je moet het eigenlijk als een soort huisadres zien, geen huisnummer, geen post.<BR>Er is altijd de mogelijkheid dat de provider dmv UA (Unique adress) zoals MTB aangeeft je MK01,PPUA,PBM verandert. Dit gebeurt ook bij de eerste keer omdat er dan nog geen MK01 etc. aanwezig is, of bij re-activatie.<BR>Dit is ook wat er gebeurt met die PBM correctie die plaatsvindt als card geactiveerd wordt en gelijk de PBM wordt gewijzigd in bijv. 7*FF FE, dmv UA wordt de bitmap weer terug gezet naar oorspronkelijke waarde.<BR>Keys komen minimaal 1 keer in het uur langs, wordt niet voor niks door de providers geadviseerd je ontvanger min. 1 uur aan te laten staan in de maand, dit is voor je key-update.<BR>Babylon, je 0c,0d,0e keys zijn voor 'n bep. maand altijd hetzelfde, nog wel ??<BR>Now, niet genoeg MK'S,-----> geintje !!!<BR>Gr. en succes JD<BR>
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Nou geintje of niet ik zoek nog 01 keys en ppua,s voor test doeleinden om een tool te verkrijgen die dit kan berekenen.<BR>En wat beteft windycrypt alleen een 01 en een ppua mits geldig is voldoende.<BR>Met deze krijg je als de SUPERENCRYPTIE langs komt de 0e 0c 0d vanzelf.<BR>Log wel met de goede instellingen.<BR>Nowtv<BR><p>[This message has been edited by nowtv (edited 21-01-2001).]
Gast Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Johnny, helemaal helder. klinkt zeer logisch, adressering gebeurd dus via een ua en de 01 key.<P>Wat kan ik met de opmerking van mtb? een 00 key? die kan ik nergens vinden, niet met picbined, nog met linusbin en in windecrypt vindt ik hem al helemaal niet.<P>Hoe komt een simpele ziel dan aan een 01 key. Was het maar gewoon geld, dan kon je nog eens een eenvoudige wandelganger beroven, maar de kans dattie een 01 key bij zich heeft is vast weer klein :-(<P>En meneer van engel verblijden met een nieuw abbonnee, alleen om zelf nieuwe keys te kunnen maken gaat me ook wat ver, nou dan vrees ik dat de zoektocht hier zo'n beetje ophoudt...<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
MTB Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Babylon,<P>Als je eens een SECA mosc prog start zul je zien dat bij een ongeactiveerde kaart er 3 keys aanwezig zijn bij NL provider, nl. de MK00, MK02 en MK03. Bij het activeren m.b.v. MK02 worden de MK02 en MK03 gewist. De kaart heeft nu alleen een MK00 en nog geen PPUA. Later waneer Canal D je inschrijving heeft ontvangen en goedgekeurd zenden zij over de UA (gecrypt met MK00 van provider)je PBM, PPUA en MK01.<BR>Met enige ervaring kun je deze keys uit een origineel kaartje trekken (met werkend abo). Geef mij een kaartje en binnen enkele uren krijg je de MK00 en MK01 primair en secundair van betreffende kaartje.<BR>Anders, veel lezen en proberen, of wachten op een lieve fee die je er wat geeft.<P>Suc6<P>MTB<P>Sorry jongens maar ik moet soms 10x proberen voor ik iets kan posten. Schoonmaak HD ?
Gast Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 MTB, ik heb de beschikking over veel nieuwe kaarten, ongeregged, misschien is het een aardig idee om off-forum even wat te kletsen? <P>Mijn mailadres staat bij mijn username...<P>------------------<BR>Live Long and Prosper
Satori Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Ik heb een irdeto systeem en ben sinds kort ook aan het loggen geslagen.(season2 en Windecrypt/soft62/wbanger). Er komt bergen info binnen, maar de vraag is natuurlijk hoe je de keys kunt vinden. Als ik de zaak overdenk en eea op een rij zet, zijn er volgens mij 2 manieren.<BR>1) Je hebt een card met abonnement en mbv van de logger achterhaal je de key. Vanwege abonnement krijg je de update binnen.<BR>2) Je logt permanent de te tracen provider en als je weet welke nano gebruikt wordt om een key-update naar de kaart te sturen kun je die afvangen mbv de logger. Maar als dat met de logger kan, zou de pic dat ook moeten kunnen en de key zelf moeten kunnen updaten. Dus misschien zit hier een denkfout??<BR>
Aanbevolen berichten