Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 hi, ik vraag mij af als sommigge zenders zoals bvb f*x n*ws het internet gebruikt voor doorgifte van (live) beelden of misschien gebruik maakt van sattelliet telefonie met een ingebouwde camera en te denken valt aan een snelle (maar net niet snel genoeg) overdracht van beeld.Ik ondervind dat bepaalde beelden op fox news veel weg hebben van beelddoorgave waar gelijk de doorgifte te traag is,ten denke valt aan doorgifte via een mini camera en satelliet telefoon of via het internet? Wie weet meer?
Gast Geplaatst: 21 maart 2003 Geplaatst: 21 maart 2003 Ja IHA verkoopt materiaal van hun verslaggevers (SNG Trucks) via internet. Previews van het beeldmateriaal staat er ook bij. Heb al een paar keer gemerkt dat beeldmateriaal wat op hun site stond later door CNN, Fox News, Sky News, RTL of de standaard nederlandse zender werden getoond. Videorecorder niet nodig je kan bijna zelf een heel archief aanleggen en dat op een DVD, VCD of PC zetten, tijdslijn volledig aanwezig. Je vindt hem hier. IHA News Agency
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen