Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Volgens een paar antwoorden op dit board moet je de mk1 en ppua uit een oude hex kunnen vissen. Als ik secanix gebruik en ik load bijv. satturk.hex, dan krijg ik allemaal provider id's die nergens op slaan. Als je een kaart progd met secanix, moet je wel de juiste prov. id's hebben, laat staan de goede sleutel. Hoe kan het nou dat hij de verkeerde id's weergeeft? Doet ie ook bij yoakam enz. Als je een bin laadt, blijft het scherm leeg. Of ik doe "wat" verkeerd?<p>[This message has been edited by BULLET (edited 05-01-2001).]
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Jeps, ook bij bij is dit het geval.<BR>Wil ook zelf een kaartje proggen, en bij mij het zelfde probleem.<BR>Moet je niet eerst een bin file maken en vervolgens deze converteren naar hex, zo je twee files hebt???<P>------------------<BR>
Bocky Wocky Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 Volgens mij bekijk jij de pic hex en niet de eeprom hex. Probeer de satturk bin file eens om te zetten naar hex(winphoenixs),dan kun je hem met weer lezen. Of gebruik PicbinEdit v1.07<P>Suc6<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Aanbevolen berichten