Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Iedereen heeft het hier over loggen. In elk board kom je het er wel tegen, maar niemand kan het ECHT uitleggen. Ik heb ooit eens een log gepost en er kwamen geen antwoorden op. Ja een PMK of PK in een een file zetten en dat proggen, ja dat kan het kleinste kind.<BR>Als je dan echt van loggen spreekt, dan zwijgt iedereen. Iemand heeft me gezegd dat alle logger die er hier public gepost worden dat die bullshit zijn, want als je echt wil loggen moet je tot dat VIP groepje behoren die al die informatie wel heeft.<P>En als je aan iemand vraagt HOE log je nou echt en hoe kom je aan de HPMK ..dan is het antwoord "je moet ze bereken..." Ja...en de zon schijnt elke dag. <BR>Wat is dat nou voor onzin, dat weet het kleinste kind...WAT moet je berekenen...is het de eerste byte XOR-en met de voorlaatste byte samengeteld met de 3de byte...<BR>Kan iemand het loggen even uitleggen aub ?????<BR>Of is dat super secret informatie ????<P>Bedankt.<BR>ik ben te bereiken op stefaand@hotmail.com<P>
EasySat Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Ik ben het volledig eens met Stefaand! Er worden veel vragen gesteld over het loggen, maar er zijn nauwelijks concrete antwoorden. Het zou m.i. een goed idee zijn dat iemand een handleiding schrijft voor zowel seca als irdeto-logging. Gebruik als voor beeld een veel voorkomend programma, zoals bv. Windecrypt en Wallbanger, dan zijn vele satellietfreaks, die zelf ook actief willen zijn ipv de kant en klare crd's etc. te gebruiken, tevreden.<P>EasySat
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Inderdaad, maar ik weet van insiders dat de er NON PUBLIC loggers bestaan die het zaakje klaren...maar die zijn nergens te krijgen Wallbanger en Voyagers is voor kids...
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 toch kun je met die proggies wel het een en ander vinden<BR>op het moment ben ik met seca bezig en als je maar een goede 01 key hebt dan komen de goede keys voorbij zo niet dan niks<P>en misterys zullen er altijd wel blijven ik vind het alleen jammer dat op de nederlandse boards een beetje geheimzinnig word gedaan terwijl op buitenlandse boards veel meer staat ook software het vervelende is dat ik geen italiaans spaans of pools enz kan alleen engels en duits anders werd je al veel wijzer
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Inderdaad, ik ga mij de volgende weken ook geheel verdiepen in deze materie, ben in het bezit van een humax 5400 en ontvang hopelijk binnen enkele dagen mijn season2 zodat ik aan de slag kan. De info die je vindt op de nederlandse boards is erg schaars en daarom is alle hulp of info welkom. Liefst op het board zodat iedereen er iets aan heeft anders via e-mail.<P>Thanks,<BR>exDumber@hotmail.com
Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Wie goede links weet en deze zou willen delen, dan graag het maakt niet uit in welke taal.<BR>Nowtv2000@hotmail.com<P>Een ieder die helpt zal ook terug gehopen worden.<BR>Het Nowtv Nederland Team.<p>[This message has been edited by nowtv (edited 14-01-2001).]
MTB Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Stefaand,<P>Dit is dus geen BULSHIT, een HMK trek je met bijv CW1115 uit je originele kaartje. Als je logt ontvang je alleen gecrypte keys. Doe je dit goed bijv. met scuzzy dan zelfs heel veel, na een paar uurtjes heb je zo'n beetje 80.000 MK met hexserials en providerID, alleen gecrypt. M.b.v. de HMK en een programma kun je de PK's de PMK uit de logfile halen. Alleen die waar de HMK voor geldig is. Als je het kaartje nog hebt en je hebt geen HMK is er een ander proggie van canalratte wat de crypted keys en MK's kan omzetten in Plainkeys en plainMK's.<BR>Dus niet roepen wat je niet weet of snapt. Ik ben ook pas een jaar geleden begonnen maar al de info is van het net te halen, het kost alleen veel tijd om alles uit te zoeken.<P>MTB<BR>
MTB Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Stefaand,<P>Dit is dus geen BULSHIT, een HMK trek je met bijv CW1115 uit je originele kaartje. Als je logt ontvang je alleen gecrypte keys. Doe je dit goed bijv. met scuzzy dan zelfs heel veel, na een paar uurtjes heb je zo'n beetje 80.000 MK met hexserials en providerID, alleen gecrypt. M.b.v. de HMK en een programma kun je de PK's de PMK uit de logfile halen. Alleen die waar de HMK voor geldig is. Als je het kaartje nog hebt en je hebt geen HMK is er een ander proggie van canalratte wat de crypted keys en MK's kan omzetten in Plainkeys en plainMK's.<BR>Dus niet roepen wat je niet weet of snapt. Ik ben ook pas een jaar geleden begonnen maar al de info is van het net te halen, het kost alleen veel tijd om alles uit te zoeken.<P>MTB<BR>
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 MTB,<BR>bedankt voor je bijdrage.<BR>Inderdaad, ik heb geen HMK....dus ....hoe kan ik de PK and PMK's uit de logging halen ?<BR>Je prak over een programaatje ? Kan je me dit misschien opsturen of me de link doorgeven aub ? Misschien is een kleine uitleg ook weer handig ?<P>Alvast bedankt.<BR>Groetjes,<BR>Stefaand@hotmail.com<BR>
MTB Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Loggen doe je Masterlog, geschikt voor serieel en scuzzy. Als je alleen je eigen key zoekt kun je hier ook de hexserial (niet de laatste 2 nummers !!!!)of providerid (idem)posten. Vroeger was hier een item keys. Ik heb uit voorzichtigheid mijn mail afgeschermd, werd een beetje druk.<BR>Met keydecrypt van Canalratte kun je via je MK PMK en K PK toveren met je kaartje.<P>MTB
Gast Geplaatst: 24 januari 2001 Geplaatst: 24 januari 2001 MTB,<BR>ok...en waar kan ik dat programmaatje vinden aub ?<BR>Masterlog heb ik al lang en ik kan ook loggen met de MM9500....no problem...maar dat progje waarover je het hebt heb ik niet...<P>Stefaan
Aanbevolen berichten