Ga naar inhoud

Een voorspoedig 2001

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Namens alle medewerkers zowel voor als achter de schermen wens ik IEDEREEN een gelukkig, hobbyrijk maar vooral gezond 2001.<P>Wij zullen samen met de collega's van andere boarden en sites er alles aan doen om jullie minimaal dezelfde service te geven welke wij in 2000 aangeboden hebben.<P>Satwatcher

Geplaatst:

Server in Dallas loopt niet echt lekker op tijd.....<P>Satwatcher

Geplaatst:

Ik sluit mij hierbij aan,iedereen de beste wensen en laten we hopen op een goed schoteljaar<P>groeten<P>lubbert

Geplaatst:
laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>Ook namens mij de beste wensen voor 2001 en veel geluk ook prive<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum
Geplaatst:

uiteraard ook van mijn kant ieder een voorspoedig,behulpzaam en van veel zapplezier vergeven nieuwjaar toegewenst

Geplaatst:

ook van mij wens ik iedereeen het beste en een gelukkig en gezond 2001 met veel hobbijplezier

Geplaatst:

En ook ik wens iedereen een gelukkig hobbyjaar toe en dat we nog maar lang mogen genieten van onze hobby!!!<P>Groeten vanuit een nog steeds besneeuwd drz stadje!

Geplaatst:

Ook namens mij een goed en gezond en natuurlijk een hobby rijk 2001.<P>Greets.<P>mhl

Geplaatst:

Iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst, en dat we ook dit jaar weer met z'n allen gebruik mogen blijven maken van dit nr.1 board.<P>groetjes harrewar

Geplaatst:

Ik wens iedereen het beste veel geluk! en dat we allemaal een gezond 2001 mogen beleven.<P>bob

Geplaatst:

Ik wens allereerst dat de makers van dit board een voorspoedig nieuwjaar en dat ze ook in het nieuwe jaar nog veel sat kijkers mogen behelpen via dit eerste klas board.<BR>Alle gebruikers wens ik ook nog een voorspoedig nieuwjaar en dat we elkaar nog veel mogen helpen in vrede in het jaar 2001.<BR>en hopend dat we dit jaar SAMEN alle stokken kunnen verwijderen die canal+ in onze wielen gaat steken.<P>------------------<BR>Groeten cyberbob.

Geplaatst:

Van mij, iedereen en vooral satwatcher<BR>een Happy New Year.<BR>En veel Kijk plezier.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.