Gast Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Hallo,<P>Bestaan er tools waarmee je een MK kunt converteren naar een PMK? <P><BR>Groetjes,<BR>AMPD
MTB Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Jazeker,<P>Dan moet je alleen de HMK key hebben. Volgens mij kun je met een ander proggie ook van je crypted MK een PMK maken met je eigen kaartje. Van Canalratte. Keydecrypt<P>MTB
MTB Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Jazeker,<P>Dan moet je alleen de HMK key hebben. Volgens mij kun je met een ander proggie ook van je crypted MK een PMK maken met je eigen kaartje. Van Canalratte. Keydecrypt<P>MTB
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Dat betekent dat ik de HMK uit mijn orig. kaart moet zien te krijgen. Wat heb je hiervoor nodig? Ik heb wel wat data van de orig. kaart gelogd, maar ik denk niet dat dat voeldoende is??? Ik kan uit de gelogd file de MK en de encrypted PK eruit halen. Kan ik hier misschien wat mee doen????<P><BR>AMPD
MTB Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 CW1115 kan dit. Ik heb nog ergens bij de FAQ's een gebruiksaanwijzing gehaald en uitgeprint (8 maanden geleden) ??? Weet het niet meer. Dit werkt alleen voor 1.2 Asc. Voor 1.6 Asc heb je een ander proggie uit Italy<P>MTB
Aanbevolen berichten