NL1PDV Geplaatst: 22 maart 2003 Geplaatst: 22 maart 2003 Heb Xp opnieuw geinstalleerd.. Nu het vreemde ik heb een ALS4000 soundkaartje en deze word niet meer geinstalleerd.. De reden geeft XP aan dat het niet dgitaal ondersteund word.. heb de drives voor deze soundkaart voor xp gedownload maar het wil niet.. terwijl het altijd goed draaide onder XP .. Wie kan me helpen.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Ome Merde Geplaatst: 22 maart 2003 Geplaatst: 22 maart 2003 Als een driver niet digitaal ondertekent is door MS dan hoeft het nog niet te betekenen dat je driver niet werkt onder XP. Windows zal je tijdens de installatie de vraag stellen om toch door te gaan . Klik deze maar eens aan en je zal zien dat het dan wel werkt. Klik anders hier voor een officiële XP driver. groet, merDe deze ruimte is te huur
NL1PDV Geplaatst: 22 maart 2003 Auteur Geplaatst: 22 maart 2003 Ome Merde, heb het geinstalleerd tenminste de drivers gedownload en gebruikt.. Hij geeft aan dat het app is geinstalleerd maar niet juist werkt , code 10.. Tja wat is nu weer code 10.. Ik begrijp er niets van heeft altijd gedraaid en nu opeens wil het niet meer .. bedoel XP opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het niet ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
NL1PDV Geplaatst: 23 maart 2003 Auteur Geplaatst: 23 maart 2003 Het is opgelost, draait weer als van ouds.. kan dus weer gesloten worden.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen