MTB Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Wie heeft goede ervaringen met Robinwin. Voyager,windecrypt,decrypt werkt allemaal maar krijg bij emuleren melding: error handles. Slaat dit op file handles ?<BR>Ik wil met Robinwin werken omdat hier een MK00 in kan en serienr.<BR>Of zijn er nog andere alternatieven.<P>MTB
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hallo MTB,<P>Ik zoek ook naar RobinWin kun je ook aangeven waar ik die kan vinden?
EasySat Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Kijk maar eens in de downloadsectie onder de naam: Robin Hood 1.2<P>EasySat
MTB Geplaatst: 12 februari 2001 Auteur Geplaatst: 12 februari 2001 Heb ondertussen Robinwin aan de praat. Alleen de engelse versie 1.2 werkt. Deze geeft echter geen correcte keyupdates. Keys (Mk00 en Mk01)zijn goed want werken wel bij windecrypt en bijv cocodec voor het decrypten van de boodschap. In de log kun je zien welke keys voor het decrypten gebruikt worden maar het resultaat is gewoon fout.<P>MTB
Aanbevolen berichten