Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Voor al eerst voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar.<BR>Om 01:03 was er een key wissel van CNL+NL .<BR>Mijn kaartje viel uit maar met de originele <BR>nog wel beeld hier weet iemand wat er juist gebeurd is??.<BR>
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Bij mij ook C+ weggevallen, de overige kanalen werken nog wel zover ik heb kunnen zien. Maar evengoed een gelukkig nieuwjaar !
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Oja ik was nog vergeten in irdeto is het ook gedaan met 0019
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 ik heb weer beeld <BR>key provider 0019 0D: 95 8F 45 A6 AD 5F 04 D3
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 de february key is er ook al voor nl ze zijn wel erg vlug haha
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Ik moet waarschijnelijk de .bin file veranderen met een editor. Dit heb ik effe bekeken met secanix en cats seca editor, maar kan die provider 0019 nergens vinden ?<BR>Hoe nu verder ??
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Dat hangt ervan af welke files je gebruikt,de secanix editor is alleen geschikt voor de secanix files maar dat zal je ongetwijfeld wel weten , wat mij meer verbaast is dat je prov 00 019 niet vinden kunt.....als je de juiste files gebruikt zie je nl. aan de linkerkant alle providers keurig staan.
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Momenteel heb ik een werkende .bin en een .hex file in gebruik, de devoy1684.hex.<BR>In welke file staan de codes die ik steeds actueel moet houden, in de hex of in de bin.<BR>Ik heb nu een paar seca editors geprobeert, maar allemaal geven ze wazige tekens op de plaats waar de providername staat.<BR>Ik heb net ook effe dat seca startpakket opgehaald, maar daar staan alleen hex files in, hoe kom ik dan aan een .bin file ?
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by pipo:<BR><B>Voor al eerst voor iedereen een gelukkig Nieuwjaar.<BR>Om 01:03 was er een key wissel van CNL+NL .<BR>Mijn kaartje viel uit maar met de originele <BR>nog wel beeld hier weet iemand wat er juist gebeurd is??.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Eigenaardig, bij mij is er helemaal niets gebeurd, alles doet het nog, dus ook C+ NL<BR>
rienk Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 by secanix gebruik je enkel een alleen maar hex en geen bin Rienk
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Rienk,<BR>Ik heb een hex gemaakt met Sacanix, ik heb een JDM programmer en een piccardv2.0 Hoe prog ik dan mij kaart?? Is de Bin dan helemaal overbodig? Wat komt er in de 24c16?<P>Groet Johan
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Voor de mensen die een zwart beeld hebben :-)<BR>Er is gewoon een keywissel geweest.<BR>Je kan de nieuwe key's met sacanix in uw oude file steken of een kant en klare hex downloaden op <A HREF="http://www.geocities.com/codecopyuk/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/codecopyuk/</A><BR>Deze bevat de key's van januari maar is niet autoupdate,dus elke maand effe proggen.<BR>De groeten jacko
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Ik heb gisteren de devoy files geprogrammeerd. De 2416.bin file bevat hex informatie. Deze file kun je best renamen naar 2416.hex en hem dan omzetten naar bin. Klein nadeel: de nederlandse anaal moet nog een duwtje krijgen en dan floept alles weer.<P>Groetjes,<BR>Dreeke
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by joost:<BR><B>de february key is er ook al voor nl ze zijn wel erg vlug haha</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Where can we find the Feb keys Please ????<P><P>------------------<BR>Regards<BR>MJN
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Wat betreft de key update voor feb. ik heb alleen een datum update gehad , een keyupdate heb ik niet langs zien komen..
Aanbevolen berichten