Ga naar inhoud


probleem na niewe software op fst 6000


Gast

Aanbevolen berichten

Nadat de software "fortec star 2.25" was upgeload bleef hij hangen in Boot en deed niets meer.

 

Daarna uitgezet en nu staat er een . in het beeld en hij doet werkelijk niets meer.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Laat het me a.u.b weten

ALvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan heb je bij het upgraden niet gewacht tot er in het display van de receiver "NOCH" of het kanaal nummer stond en heb je de stekker er te vroeg uitgehaald wat resulteerd in een niet volledige upgrade en je de flash van de receiver hebt beschadigd, eenige remedie hij moet terug naar de importeur waar hij word gerepareerd, daar zijn wel kosten aan verbonden lees ik op de website van Fortec Star.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het noch was er na een half uur nog niet dus toen de stekker eruit gehaald. Maar als ik nu opnieuw update doet op de computer alles het, alleen het stipje blijft. Hij wil niet in de boot stand meer komen.

Ik vind het uploaden van nieuwe software met de fst zo wie zo lastig als ik het mag vergelijken met een humax of een dreambox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken als je een _ALL image gebruikt (compleet pakketje) dan verdwijnt de stip als de receiver klaar is met verwerken.

Kan inderdaad wel een minuutje of wat duren, maar hij gaat (vroeg of laat) toch netjes opnieuw booten.

Heb je wel een "succes" melding gekregen NET na het upgraden ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die succes melding had ik gekregen de eerste keer maar hij stond na een half uur nog op boot. Ik heb toen de stekker eruit gehaald en het opnieuw geprobeerd, maar tevergeefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...