signus Geplaatst: 23 maart 2003 Geplaatst: 23 maart 2003 Helaas, helaas. Het omzetten van de op harddisk opgenomen Ts bestanden naar mpeg2 wil maar niet lukken. Het programma HDTVtoMPEG2 zou dit toch echt moeten kunnen...Na het inlezen van de Ts file blijft de channel 'keuze' leeg. Heeft iemand goede ervaringen met een programma om Ts bestanden eenvoudig om te zetten?? Grtz, Signus
adam76 Geplaatst: 23 maart 2003 Geplaatst: 23 maart 2003 het programma van dvb.matt genaamd ds.jar doet het goed. je moet het even doorhebben. maar het doet wat je er van verwacht.. gewoon transcoderen op snel tempo. en het werkt altijd.. ik zou er zeker eens een kijkje naar nemen. Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Johnnny1 Geplaatst: 23 maart 2003 Geplaatst: 23 maart 2003 Nou en het kan dus echt simpel als je dat wilt. Zoek met google eens naar DVD2SVCD Daar kan je DVB Aanklikken ipv DVD en dan kan je vrolijk de TS Stream omzetten naar MPEG2. Sterker nog, programma maakt voor jou de komplete Bin/ISO aan. Je hoeft dan aleen nog maar te branden. Als tip wil ik wel meegeven dat ja als encoder het beste CinemaCraft kan gebruiken. Als 2e tip copyeer alle bestanden die je dreamdoos aanmaakt naar "1" komplete ts bestand voordat je deze inlaad. copy /b deel1.ts+deel2.ts+dee3.ts totaal.ts (bv) Totaal laad je dan in dvd2svcd. Met Vriendelijke Groet, John
signus Geplaatst: 23 maart 2003 Auteur Geplaatst: 23 maart 2003 Thanks! enig idee waar ik dit programma kan downloaden? Grtz, Signus
Satwizard Geplaatst: 23 maart 2003 Geplaatst: 23 maart 2003 www.doom9.org kun je ook mooie handleidingen vinden succes ermee Dreambox 8000, DM 500HD, DM600, AZBOX Premium HD+, Draaibaar 80 net stabHtH, Wavefrontier 90, IRTE 2 meter,
Johnnny1 Geplaatst: 23 maart 2003 Geplaatst: 23 maart 2003 @Signus: Check Private Mail Johnnny1 Met Vriendelijke Groet, John
signus Geplaatst: 23 maart 2003 Auteur Geplaatst: 23 maart 2003 Mensen bedankt! ik ga het meteen proberen! Grtz, Signus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen