Ga naar inhoud

Nieuwe loggersoftware voor diegene die in het bezit zijn van een SatTV PCI Kaart .

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goed nieuws voor diegene die zoals ik in het bezit zijn van een SatTV PCI Kaart.<P>Op deze site <A HREF="http://www.netzagent.com/freetv/" TARGET=_blank>http://www.netzagent.com/freetv/</A> kun het programma MULTI-DEC.6.6 (MultiDec66.zip)downloaden.<BR>Dit programma biedt naast een multi decoder een SECA logger.<P>Tevens zit er nog een prima digitale videorecorder in.<P>Ik heb het al aan de praat gekregen en ben nu voor de proef eens aan het loggen gegaan.<BR> <BR>Ik vondt de tip over dit programma op 'The Satellite Fun Board' bij een post van 'SuperJoost'. smile.gif" border="0 <P><B>Redcat</B><p>[ 14-02-2001: Message edited by: Redcat ]

Geplaatst:

Hoi,<P>Als dit werkt zou dit zeer interesant zijn maar na het programma uitgeprobeert te hebben blijkt deze geen passende hardware kan vinden. Mijn kaart is volgens mijn een Technotrend welke ik voorheen gebruikte voor EOL / HSO. Met welke kaart werkt dit prog. wel?<P>Groeten,<P> frown.gif" border="0

Geplaatst:

Kan je op deze kaart een Common interface<BR>aansluiten ?<BR>is het een Wintv dvbs<BR>Dan kan je de software draaien<P>Robbie

Geplaatst:

Frans ik heb een Haupauge DVB-s PCI card.<P>Het programma werkt bij mij in ieder geval prima, hij kon zonder problemen de hardware vinden.<P>Nu nog even kijken of het loggen ook wil lukken! laugh.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

met de technotrend werkt het perfect bij mij,alleen valt het loggen nogal tegen als je de juiste mk01 en sa invult krijg je de au wel binnen (ook zonder ci)maar daar zie ik eigenlijk het nut niet zo van in want doe je ditzelfde op je kaartje is hij ook au en is loggen overbodig lijkt mij.De andere functies van het seca loggen heb ik nog geen enkel resultaat mee maar mischien doe ik iets verkeerd.<BR>Wie helpt?<P>groetjes Casj

Geplaatst:

Hoi,<P>Op mijn dvb kaart heb ik een c.i. aangesloten met een seca module. Of het een Wintv dvbs is weet ik niet. Nogmaals geprobeerd maar blijft met foutmelding komen dat er geen harware gevonden kan worden, jammer.

Geplaatst:

Hallo Boys,<P>Normaal behoort deze topic in het 'Internet via the Sky' forum thuis.<BR>Ik zou graag hebben dat jullie daarop letten in de toekomst, anders ontlopen degenen die hierin geïnteresseerd zijn mogelijk jullie wijze raad.<P>Mvg,<BR>SatMan<P>Moderator 'Internet via the Sky'

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.