Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben van plan een season 2 te kopen om mijn leuke hobby verder uit te breiden.Ik ben nergens op het board tegen gegekomen hoe de ervaringen zijn met flipje.Bij de software van Walbanger 2.01 wordt nergens over deze box gesproken.Ik hoop dat ik geen verkeerde keus heb gedaan met de Philpis dst 5816.<P>J.B.

Geplaatst:

Ik krijg een season logger niet werkend op een Philips ontvanger.<BR>De oranje balk blijft de melding, steek smartcard in kaartlezer, geven<BR>Heeft iemand een oplossing?<P>b.v.d. Dutchboy.........

Geplaatst:

Ik heb een asscom seca doos hierop gaat loggen perfect ik gebruik wallbanger 2.02 voor de baudrate 8861 werkt perfect pc aan wb opstarten even wachten secadoos aan en beeld...... cool.gif" border="0

Geplaatst:

Wilko<P>Wat bedoel je met een asscom seca doos.Ik heb het over een philips 5816.Bedoel je te zeggen dat er in de philips 5816 box de asscom seca verwerkt is !!!!.Volgens mij wordt uitsluitend vermeld bij type : versie 16 E.....Ik ben benieuwd naar de reactie andere board liefhebbers.<P>J.B.

Geplaatst:

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het waarschijnlijk aan de instellingen ligt want volgens mij kun je met elke c**** + goedgekeurde ontvanger (seca doos) wel loggen mits je de goede instellingen gebruikt<P>suc6 Wilko wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Op een philips box 5816 is het geen probleem met een season 2 absoluut geen probleem.<BR>De snelheid op 11520 en dan werkt het goed.<BR>Mijn eneige ervaring dat de season 2 wel eens weigerd maar ook de season 1 is met voyager dit programma is wat onstabiel met sommige computers en heeft een hekel aan een windows omgeving maar verder geen probleem.<BR>werkt goed met wallbenger dycrypt robinwin.<BR>Dus een goede keus.<BR>The Nowtv Team Nederland

Geplaatst:

Ik heb bijna alle log-programma's geprobeerd op de strong8000 en philips5816 maar krijg ook met wallbanger en de seasons2 na wat communicatie en wat foutmeldingen een zwart beeld.<BR>Heb de key-files gewijzigd zaols ze op mijn werkend kaartje staan maar dit geeft geen oplossing.<P>Kan mij iemand een hint geven wat hier mis gaat?<P>SatKlungel.

Geplaatst:

Heb je een voeding aangesloten op de season2.<BR>Heb je de snelheid op de 5816 op 11520 gezet.<BR>Heb je de goede compoortgeselecteerd.<BR>Met windycrypt moet je de compoort enebelen.<BR>Heb je een goede tussenkabel 1 op 1 Dus een verlengkabel.<BR>Heb je op de pc wel com1 en com2 present .<BR>Als dit alles goed is moet het werken.<BR>Success en ik hoor het wel.<BR>The Nowtv Nederland Team<BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb het eindelijk aan de praat, met alle log-software.<BR>Het probleem was dat ik de log-software moet gebruiken zonder kaart in de seasons2.<BR>(maanden aan verklungeld)<P>Bedankt voor de reactie NowTV, je bent de eerste die op mijn postings over het loggen reageert.<P>Op naar het volgende probleem, het analyseren van de logfiles.<P>SatKlungel.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.