Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 halloik heb net een seasons 2 gekocht hier aan kan ik een voeding aansluiten<BR>maar volgens mij heb ik dit niet nodig voor een echostar met aston ci klopt dit?<BR>en wie weet er een faq tevindenover div log programma;s<BR>bedankt jan
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Nou Jan heb hier momenteel dezelfde conifg<BR>maar die spanning heb je wel degelijk nodig<BR>niet voor het loggen zelf maar voor het omschakelen naar een andere provider....<BR>Ik gebruik wallbanger en is zeer goed in gebruik het is een loggr en emu in één<BR>Het staat bijna nergens op het board zover ik het zie maar je kunt het halen o.a. bij <A HREF="http://www.laura.com" TARGET=_blank>www.laura.com</A> <BR>Groeten en ik hoor je wel weer...<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Ook hier moet de spanning op de season 2 aanwezig zijn anders werkt hij gewoon helemaal niet.<BR>De geteste ontvangers zijn de philips 5816 en de 7071.<BR>De season 1 werkt wel zonder spanning op deze boxen.<BR>Er kan wel verschil zitten in de uitvoering van de season 2 dus of dit voor alle geld weet ik helaas niet.<P>The Nowtv Nederland Team<BR>
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 @Jan Waar heb je die season2 gekocht als ik vragen mag? In de Satellite staat een advert. uit zeeland met een season2 maar die is vij duur. Weet jij nog andere adressen?<BR>Bij voorbaat dank.<BR>Groeten BULLET!
EasySat Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Het adres is niet laura.com, maar <A HREF="http://www.laurals.com" TARGET=_blank>www.laurals.com</A> <P>EasySat
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 hallo hoe kom ik bij jullie email adres ik weet niet of ik de firma naam op deze site mag zetten<BR>jan
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Bedankt Easysat voor de verbetering<BR>was iets te snel met typen...<BR>Enne email adressen ja dat word inderdaad een probleem maar je kunt een private mail sturen naar de jongens die jj wil benaderen<BR>Je krijgt dan wel een error als je op de knop verzenden drukt maar het werkt wel zit een bug in de software...<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Hallo,<P>Ik heb mijn season2 uit Duitseland besteld via het internet, deze hoeft geen externe voeding zoals deze die door een Nederlandse satzaak verkocht worden. Wel een drietal weken wachttijd. Prijs 95DM + 25DM verz. kosten.<P><BR>exDumber
Gast Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Kunnen jullie de URL's ook posten via private message waar je de season2 kunt krijgen? Bij voorbaat dank.<BR>Groeten BULLET!<P>[ 22-02-2001: Message edited by: BULLET ]<p>[ 22-02-2001: Message edited by: BULLET ]
Aanbevolen berichten