Gast Geplaatst: 24 maart 2003 Geplaatst: 24 maart 2003 Hoi Als ik via mijn computer naar films (svhs)kijk dan zijn enkele lichte delen overbelicht(witte vlekken). Komt zoiets door je t.v of ligt dit aan je vga kaart of?. Vga kaart XFX Geforce 2 MX400 Prom
Gast Geplaatst: 24 maart 2003 Geplaatst: 24 maart 2003 Via welk programma wil je die dan zien? Is het als je van je pc uitstuurt naar de tv of van de vcr naar de pc? Wil je evens iets duidelijker zijn? Greetz {Spirit}
Gast Geplaatst: 24 maart 2003 Geplaatst: 24 maart 2003 Het is met windows media player van de pc naar de tv.
Bart Geplaatst: 24 maart 2003 Geplaatst: 24 maart 2003 ik zou denken een foute instelling van de video ingang of weergave van je videokaart. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gast Geplaatst: 25 maart 2003 Geplaatst: 25 maart 2003 Oke, Speel je de films af van je HD zelf of niet? Zijn er soms ook schokken in je beeld? Anders moet je de DMA van je harde schijven aanzetten dit kan schokken voorkomen, wat de kleuren betreft zal dit een instelling zijn of een slechte film :-). Maar windows media player is nu ook niet het best geschikte programma hiervoor. Greetz {Spirit}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen