Ga naar inhoud


Error Handler met de Functie RasDial


rlckring

Aanbevolen berichten

Ik ben met een applicatie bezig waar ik het telefoon boek van Windows wil aanroepen, keuzelijstje met alle entry's, en vervolgens een entry aankiezen.

 

Alles verloopt na veel stoeien goed, het gaat netjes bellen en de connectie verbreekt na op disconnect te hebben gedrukt. Ik heb een meldingslist gemaakt zodat je kan zien wat er gebeurd zoal ""Bezig met kiezen", "Bezig met inloggen op het netwerk" etc.

 

Probleem:

 

Als ik nu bv. de modem uit telefoonstopcontact haal, geen kiestoon dus.

En ik in m'n applicatie op connect klik gaat het goed fout.

De verbinding blijft dan op de achtergrond als zijnde ingebruik. Ik kan er dan niets meer mee. M'n applicatie loopt dan wel niet vast maar de geselecteerde inbel verbinding is ingebruik, teminste dat is wat Windows zegt als ik die inbel verbinding op roep in de standaard inbelomgeving van Windows.

Het zelfde verhaal geld als hierboven als ik bijvoorbeeld een verkeerd nummer bel, dan blijft de geselecteerde inbelverbinding in gebruikt.

 

Ik ben dus opzoek naar een soort error handler die dus met dit soort errors om kan gaan. Na veel spitten op het intenet heb ik wel wat gevonden maar weet dat niet zo goed te combineren met m'n huidig programmatuur. Veel software shrijvers maken gebruik van .ocx modules waar alles standaard in word geregeld.

Ik roep in Visual Basic de Rasapi32.dll aan.

 

Wie is weet hoe hier mee om te gaan?

Ik kan evt m'n DialForm mailen zodat je kunt kijken wat ik ben vergeten!

 

Bedankt...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...