Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Hallo vrienden,<P>Ik wil van het weekend eens gaan experimenteren met season + wallbanger.<BR>Nu heb ik nog een season interfacekaarje liggen van vroeger toen ik daarmee BSkyB in VideoCrypt mbv een PC decodeerde. (Ja, dat waren nog tijden..)<BR>Mijn vraag is nu: kan ik dit seasonkaartje gebruiken of is dat niet hetzelfde als de seasonkaarten die nu in de handel verkrijgbaar zijn? Wat is dan season 2..?<BR>Loop ik hiermee het risiko om mijn *rdet* CAM te mollen of moeten er misschien kontakten afgeplakt worden. Vanwege de hoge prijzen ben ik hier een beetje huiverig voor.<P>Gaarne uitleg als het niet teveel moeite is.
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Hallo,<P>Ik gebruik dezelfde oude "Sky" seasonkaart zonder problemen ook in het digitale tijdperk.<BR>Een season2 interface wordt ook gebruikt om te loggen, maar voor het emuleer gebeuren is een season 1 goed te gebruiken.<BR>Althans bij mij op m'n Nokia9500.<BR>Er gaat een nieuwe wereld voor je open...<P>Groetjes, MATTHIJS
Gast Geplaatst: 30 mei 2001 Geplaatst: 30 mei 2001 Klopt helemaal een season 1 is ook geschikt om te emuleren en te loggen.<BR>Dit maakt helemaal niet uit ,mits je ontvanger genoeg spanning leverd om dit te doen wandt een season 1 heeft standaard geen voedingsaansluiting dit is test afhankelijk of dat het bij jou werkt.<BR>Wat je met de season1 niet kan,is een update van je kaart loggen of een nieuwe 01 key update loggen en de keyupdate maar ja dat kan ook anders dus wil je de kaart loggen dan een season2.<BR>Verder maakt het niet zo veel uit.<BR>Emuleren en Loggen op de ontvanger is gewoon mogelijk.<BR>***Nowtv***<BR>
Aanbevolen berichten