Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik de attack problemen van 0019 oplossen? <BR>Ik emuleer altijd met wallbanger en windecrypt maar ik krijg dezelfde problemen (ontvanger naar standby). Ik heb het al geprobeerd om 4 providers toe te voegen maart dat hielp ook niet.<P>Oplossingen? Ik hoop het.

Geplaatst:

Oke het loggen ging al wel maar het probleem zat hem eigenlijk meer in het emuleren. Dus zonder kaart, hoe krijg ik het dan aan de gang zonder resets?

Geplaatst:

WB loopt bij mij wel goed alleen heeft WD last van resets e.d.<BR>Fake providers toevoegen helpt niet echt.<BR>Misschien moeten de fake providers wel bovenaan de lijst komen en is het probleem dan wel opgelost.<BR>Ze staan nu onderaan maar ik kan mij niet voorstellen dat dit een oplossing zal zijn.<BR>Maar je weet het maar nooit!

Geplaatst:

Pas anders de pbm in wb aan , de ontvanger wil nl. ook graag optilt gaan met een volledige FF pbm.<BR>Zet de PBM op 00 00 00 00 00 00 01 DE en als het goed is ,is je probleem opgelost. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Als ik bezig ben met Windecrypt, zet ik de ontvanger op RTL4.<BR>Dit doet bij mij veel wonderen. tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.