Gast Geplaatst: 8 april 2001 Geplaatst: 8 april 2001 Sinds enige tijd heb ik een HUMAX 5400 met Aston 1.05 CAM.<P>Ik gebruik een Season interface met Windecrypt.<P>Hoe moet ik dit instellen zodat het werkt ?<P>Voorheen heeft het allemaal gewerkt met dezelfde keys in een Humax F1CI, Aston 1.03.<P>Wie kan mij verder helpen..
Gast Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Als het met dezelfde instellingen heeft gewerkt heb je waarschijnlijk alleen de baudrate verkeerd staan.<P>Het schijnt dat de 1.05 met een andere baudrate werkt dan de 1.03.<BR>Ik heb geen idee hoe die bij een 1.05 moet staan.<BR>Een beetje spelen met die instellingen dus.
Gast Geplaatst: 12 april 2001 Geplaatst: 12 april 2001 Aston 1.03: 9600 bps<BR>Aston 1.05: 11520 bps<P>groetjes
Gast Geplaatst: 13 april 2001 Geplaatst: 13 april 2001 Ik krijg met de season2 in 'n humax 5400 steeds foutmeldingen.<P>In de Aston v1.04 krijg ik steeds de melding dat de kaart 'n error heeft.<P>Bij de Irdeto CA komt hij steeds met de 'invalid card' melding.<P>In eerste instantie dacht ik dat de season2 naar zijn malle moer was maar dat is niet het geval, want in de Philips PSX7071 doet hij het prima!<P>Er zitten trouwens drie LED's op de season2, de rode en de groene branden continu en de oranje knippert zo af en toe wanneer ik hem in de Philips gebruik (ik denk dat die dat doet bij elke ontvangen instructie).<P>Wat is trouwens de beste spanning, ik voed hem altijd met 6 volt.<P>Ik gebruik voor het loggen de software 'Wallbanger 3.0'<P>Wie kent dit probleem of weet er 'n oplossing voor?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Een season2 logger is wat zwaar aan één uiteinde. Het probleem in de humax is dat hij steeds een klein beetje terug naar buiten valt door het gewicht.<P>Zelf heb ik dit verholpen door een pak speelkaarten eronder te leggen.<P>bij de aston wilt het ook niet altijd lukken, soms denk men dat het weer mislukt is, maar als men de logger laat steken en de ontvanger even uit en aan zet begint hij te loggen. dus de aston hangt zich snel op.<BR>
Gast Geplaatst: 15 april 2001 Geplaatst: 15 april 2001 Bedankt @Oermans, dat is 'n goede tip om de season2 wat te ondersteunen.<P>Ik zal het direct even uitproberen.<P>Greetings,<P>Redcat
Gast Geplaatst: 21 april 2001 Geplaatst: 21 april 2001 Dank aan alle tipgevers ... <P>De season werkt nu perfect op 115K met Wallbanger en Windecrypt.<P>Emulatie gaat prima. Ik krijg alleen geen nieuwe keys binnen want hij moppert dat hij geen Key 01 (of 02 bij de franse kanalen) heeft.<P>Is hier wat aan te doen.
Aanbevolen berichten