Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 zoals ik in mijn vorige posting al een beetje voorspelde is van de uitspraak:<BR>medio december komt er een technische aanpassing waardoor alle illegale kaarten uitvallen,in het geheel niets uitgekomen.<BR>we moeten nu constateren dat het allemaal BLUF is geweest.<BR>ze zijn nota bene als eerste met de FEBR.key,s aan het strooien.<BR>ze worden wel erg klantvriendelijk.<BR>hacky newyear
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 De februari key is volgens mij niet verstuurd, de datum staat welliswaar op 28feb1 maar er zijn geen nieuwe keys verschenen.<BR>Bovendien heb ik als ik het mij niet verbeeld nu hetzelfde wegval effect op de Strong8000 als ik eerder al had met Taquilla en de K-kanalen.
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 beste duck de 0c key is wel degelijk veranderd hier zowel op de pic 1.1 als de funcard beide in een philips
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Hoi,<P>Mijn originele kaart (abo Canal+) is overgeschakeld naar 28 feb.<BR>De autofiles die ik gebruik van geocities, wel beeld, af en toe wat stilstaand beeld, staat nog op 31 jan?. Wie weet een verklaring???<P>Groet Johan<P>
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Zeg beste Brandpunt ben jij waarzegger of zo wat niet is kan nog komen.<BR>Je maakt slapende poezen wakker niet dat het mij kan deren.<BR>Ik heb zulke goede hack files en conncties ik blijf gewoon alles zien zowel Irdeto als Seca heb ik nog geen minuut hoeven te missen.<BR>Maar voor je het weet ben jij straks Achter het Nieuws od tralies.<BR>Sweet dream's
satbikkel Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 public key 01 werkt nog steeds, zet hem maar op een org. kaart, binnen paar min. beeld.<P>er is wat anders aan de hand.<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Aanbevolen berichten