Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Loggen met de philips 5816 ging prima, loggen met strong 8000 gaat niet.<BR>De ontvanger blijft om een kaart vragen.<BR>Wat kan het verschil zijn tussen deze 2 ontvangers, softwareversie 15 of 20 in de strong geeft geen verschil.<P>SatKlungel.<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Wat je eens kunt proberen is een andere compoort snelheid de philips loopt goed op 11520 misschien dat je er wat mee kunt testen.<BR>Verder zou je eens een ander log/emuleer programma kunnen gebruiken ook dit zou de oplossing kunnen zijn.<BR>Je verteld niet of het vragen om de kaart het PBM probleem is,zo ja pas dan in het programma de PBM aan.<BR>**Nowtv** wink.gif" border="0

Geplaatst:

Het loggen op de philips ging met alle programma's. (wallbanger, windecrypt, windycrypt-dos en voyager)<BR>Bij de Strong werkt er geen van alle.<BR>Ik heb van alle instellingen, ook de baudrate, in verschillende posities gehad, zonder succes.<BR>Waar kan ik aan zien dat de kaart niet gepakt wordt door de PBM?<BR>De kaart wordt door de strong niet "herkend"<BR>"steek de smartcard in de kaartlezer"<BR>Ik heb al een strong gehemeld door 12V op de seasons2 te zetten, met 12V ziet hij nog geen kaart.<P>SatKlungel.<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Helaas ik heb dan ook geen idee wat het directe probleem is dat het niet werkt op jou strong het zou dus kunnen zijn dat de opstartstring een probleem geeft ?<BR>Maar hier ben ik niet zeker van als de ontvanger de season helemaal niet ziet is het vreemd en zou het te maken kunnen hebben met de opstart en initialisatie string.<BR>Ik heb hier zo even geen oplossing voor maar misschien dat er iemand meeleest die wel een oplossing heeft voor jou probleem ?<BR>**Nowtv** wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik mag aannemen dat er dus niemand met een strong8000 kan loggen.<P>SatKlungel.

Geplaatst:

jawel Strong V20 met WB, ATR en data rate op 8861 moet lukken

Geplaatst:

Zeer bedankt jdelamaine.<P>Vanalles geprobeerd, behalve baudrate onder de 9600.<BR>Het werkt weer prima.<P>SatKlungel. wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.