Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer met 'n Humax 5400 op Irdeto providers te loggen. Ik gebruik hiervoor het programma Wallbanger v3.1.2.1 <P>Als interfase gebruik ik 'n Season2 die ik in de Interne Irdeto cam van de Humax stop.<P>Wat ik ook probeer, er komt steeds de melding 'Invalid Card Type'. Als ik nu de gewone jupiter1 kaart in de kaarthouder van de Season2 doe dan krijg ik weer gewoon beeld op de Irdeto kanalen.<P>Dus mijn conclusie is dat er iets mis gaat met de seriële verbinding.<P>Aan de kabel of de computer kan het niet liggen, want loggen op SECA gaat zonder problemen. (via de Aston v1.04 in de Humax)<P>Ik denk dan ook dat ik op een of andere manier de 'settings' voor Irdeto in het programma Wallbanger niet goed heb ingesteld.<P>Dus mijn vraag is of er al iemand succesvol heeft gelogt via de interne Irdeto cam van de Humax 5400. En zo ja, wat zijn de 'settings' in Wallbanger voor Irdeto!<P>Wanneer ik Viaccess wil gaan loggen krijg ik direct 'n foutmelding dat de compoort niet kan worden gevonden!!! Dat begrijp ik helemaal niet, want ik gebruik nog steeds de zelfde compoort als die voor de SECA.<P>Wie o wie, weet er 'n oplossing voor de bovenstaande vragen?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Ik krijg met een season1 op de Humax 5400 alle updates in Wallbanger 3.0 Irdeto binnen.<BR>Season2 heb ik niet. Com1 9600 none 8 1. Voor Viacces gebruik ik Multidig 1.0 die perfect werkt op de Humax. Reageert snel en geeft aan welke key werkt. Perfect proggy.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.