Gast Geplaatst: 29 april 2001 Geplaatst: 29 april 2001 Met multidec kan seca worden gelogt. hoe werkt dit? Ik wil dit graag gebruiken om zelf key files te maken. Wie weet hoe.<P>Erik
Gast Geplaatst: 30 april 2001 Geplaatst: 30 april 2001 Ik heb hier geen ervaring met Multidecoder.<BR>Maar gebruik eens een bekende die de meeste hobbyisten gebruiken zoals wallbanger of dycrypt .<BR>Deze log en emuleertools zijn bij de meeste ook bekend qua werking en mogelijkheden, heb je door hoe het werkt kun je jezelf verdiepen in ander emuleer en log tools<P>Nowtv
Gast Geplaatst: 30 april 2001 Geplaatst: 30 april 2001 in multidec 6.7 zit een beperkte logfunctie voor de dvb kaarten met saa chip ingebouwd. Je kunt hiermee na het maken van een lijst met geldige mk01 en sa de working keys binnenhalen ook zonder ci.Bij het invoeren van bovenstaand moet je erop letten dat je voor de sa de code aaneenstuk typt dus zonder spaties ,de 01 op de gewone wijze.Verder kun je hem sa's laten loggen en krijg je een lijst met tig werkende sa's(zonder de bijbehorende 01 dus wat je er verder mee moet is mij nog even een raadsel)<BR>Als laatse kun je hem ook nog naar 01's laten brute forcen maar trek hier wel de nodige tijd voor uit,ik heb zelf nu een aantal keren mazzel gehad en een werkend setje overgehouden maar kijk niet raar op als dit 2 weken of langer duurt voor een setje.<P>Al met al is het toch nog een leuke bestemming voor een kaart die eigenlijk over was maar verwacht geen logwonderen.<P>greetz Geinponem
Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Hallo<P>Ik heb een goldcard maar ik heb veel zenders op de tv maar er zijn ook zenders bij wat niet geschikt is voor kinderen ik hed een philips dst-5816 daar zit een kinder slot op maar die werkt alleen met de orginele smartcard.weet iemand of het kinder slot ook op een goldcard werkt .<P>Groetjes<BR>dutchman