Charly Geplaatst: 26 maart 2003 Geplaatst: 26 maart 2003 Dankzij tips en mededelingen van behulpzame leden ben ik met het installeren van Philips deco in combinatie met Twin Monobloc van Digstar en Bisatellite schotel aardig opgeschoten. ik heb goed beeld bijna alles wat ik wens maar met de zenderlijsten lukt het nog niet, maar dat is een andere diskussie. Ik heb nu een Hyundai 1000 IR aan deze aansluiting gehangen. Ik ben nu reeds enkele dagen aan het tobben. Op diverse sites van onze leden gelezen dat het een lastige zaak is om dit goed af te stemmen. Korte vraag nu hieromtrent. Is het mogelijk om deze configuratie GOED te krijgen voor Astra & Hotbird ontvangst. Ik heb nu wat problemen met Astra ontvangst. Als het kan dan zal het bij mij ook moeten lukken, zoals reeds eerder opmerkt met vereende krachten lukt een hoop. Niet opgeven, blijven doorgaan, ben je van de straat. Aanvulling/vragen: Na nog een aantal uren tobben. Is het raadzaam om enkele transponders te verwijderen? zijn er tips op welke Astra en Hotbird transponders ik mijn het beste kan gaan richten. Gisteren nogmaals vele inzendingen uit het verleden gelezen, maar ik kon de ultieme tip nog niet achterhalen In elke geval de NL C+ moet er bij zijn. Ik krijg wel goede ontvangst op Hotbird. De tekeningen van Gerdy zijn uiteraard een uitstekend hulpmiddel, maar ik mis misschien het laatste beetje geluk of geduld. Wie heeft hiermede meer ervaring. groeten Charly
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen