Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 Wie weet hoe wallbanger werkt, ik krijg geen codes, en de ledjes van mijn progrsmmer gaan ook niet knipperen, voor het proggen gebruik ik GOLD140.exe dit programma werkt uitstekend.<P>Wat doe ik verkeerd?<BR>
Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 wallbanger is een emulator, een programma dat een kaart naboost. om dit te gebruiken is een interface nodig tussen de computer en de ontvanger. dit is een seasons interface.<P>wat jij probeert weet ik niet maar of het programma of de hardware is fout in deze kombinatie
Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 Als eerste dit is geen vrijschakelboard.!!!<BR>Als je een vraag steld over loggen en emuleren ,dan wel graag erbij vertellen wat voor ontvanger je hebt.<BR>Het kan zijn dat de season moet worden voorzien van een externe voedingsbron.<BR>Maar gezien dat jij heel weinig verteld kunnen wij je zo moeilijk helpen.<BR>Tip : lees eens een FAQ <P>Nowtv
Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 Mijn ontvanger is een Philips DST 5816<BR>en mijn programmer is een printplaat en op de achterzijde staat Gold V1.0 sold side.<P>Ik had mijn computer aan de ontvanger gezet met een seriele kabel, maar daar gebeurde niks. Ik heb dus niet een season.<P>Ik heb de FAQ al doorgeneusd, maar ik ben daar niet mijn antwoord tegengekomen.<P><BR>Groetjes,<BR> <p>[ 01-05-2001: Message edited by: jaja ]
Aanbevolen berichten