Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet hoe wallbanger werkt, ik krijg geen codes, en de ledjes van mijn progrsmmer gaan ook niet knipperen, voor het proggen gebruik ik GOLD140.exe dit programma werkt uitstekend.<P>Wat doe ik verkeerd?<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

wallbanger is een emulator, een programma dat een kaart naboost. om dit te gebruiken is een interface nodig tussen de computer en de ontvanger. dit is een seasons interface.<P>wat jij probeert weet ik niet maar of het programma of de hardware is fout in deze kombinatie confused.gif" border="0

Geplaatst:

Als eerste dit is geen vrijschakelboard.!!!<BR>Als je een vraag steld over loggen en emuleren ,dan wel graag erbij vertellen wat voor ontvanger je hebt.<BR>Het kan zijn dat de season moet worden voorzien van een externe voedingsbron.<BR>Maar gezien dat jij heel weinig verteld kunnen wij je zo moeilijk helpen.<BR>Tip : lees eens een FAQ <P>Nowtv wink.gif" border="0

Geplaatst:

Mijn ontvanger is een Philips DST 5816<BR>en mijn programmer is een printplaat en op de achterzijde staat Gold V1.0 sold side.<P>Ik had mijn computer aan de ontvanger gezet met een seriele kabel, maar daar gebeurde niks. Ik heb dus niet een season.<P>Ik heb de FAQ al doorgeneusd, maar ik ben daar niet mijn antwoord tegengekomen.<P><BR>Groetjes,<BR> cool.gif" border="0<p>[ 01-05-2001: Message edited by: jaja ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.