Ga naar inhoud

Gevaagd hulp bij medion laptop 2gig (md9783 *****)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zitten 4 aparte toetsen bovenaan het toetsenbord, p1, p2, p3 en 1 voor e-mail en 1 voor explorer dit werkte perfect.

Nu heb ik mijn HD geformateerd en alles werkt naar behoren weer maar deze toetsjes niet meer.

Hoe krijg ik deze weeer werkend? met de apl. cdrom zit er geen progje voor op en ook niet op de recov. cdrom daar staat alleen XP home op

Wie weet raad?

alvast bedankt

Geplaatst:

Halo

Het zijn de aparte toetsen boven het toetsenbord.

Het toetsenbord zelf werkt wel verder goed.

Ik kan hier ook niets vinder op de site van medion

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp gaat het om een rijtje toetsten boven het normale toetsenbord? hiermee kun/kon je programma's starten, zonder iets te kiezen op het bureaublad of startmenu...

Dit zijn de "Hotkeys", ik kon op de site's van medion niks over vinden, maar hotkey drivers van andere laptops staan er wel! mischien dat deze wel werken... Deze toesten staan in veel gevallen los van de andere apparatuur...

Suc6

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Geplaatst:

Je hebt bij je laptop de CD: Application en Support CD gekregen. Daar staat een directory Tools op. In deze dir een subdir Launchmanager. Daarin setup en hopla.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen