Gast Geplaatst: 16 mei 2001 Geplaatst: 16 mei 2001 hoi,<BR>na veel lezen en proberen heb ik het emuleren wel door, grootste probleem was en is dat de wallbanger regelmatig vast loop, met 2ver. gewerkt( maar goed het gaat)<BR>nu wil ik over gaan tot het loggen maar ik weet niet of je daar andere softw.voor nodig heb of niet,<BR>ik zou graag in gewoon ned.willen weten wat je met loggen kan bereiken en wat je daar voor nodig heb <BR>al vast bedankt voor de hulp<BR>gr<BR>falonso
Gast Geplaatst: 17 mei 2001 Geplaatst: 17 mei 2001 Wat je nodig hebt om seca te loggen, is een geldige PPUA en een 01 key.<BR>Wat je ermee kunt krijgen zijn zijn elke maand de nieuwe key.<BR>Zelf gebruik ik windecrypt.<P>Groeten van jojo
Gast Geplaatst: 17 mei 2001 Geplaatst: 17 mei 2001 Beste jojo<BR>bedankt voor het antwoord maar ik denk dat ik een denk fout maakt,<BR>als ik een geldige ppua en mk1 heb dan heb ik het loggen toch niet meer nodig?? de kaart au dan toch van zelf??<BR>ik hoop dat je me uit mijn denk fout kan helpen,<BR>als ik nu emuleert en gewoon beeld heb steek ik de gw kaart of de originele kaart er in en dan word de groene vink een rode kruis en antwoord reply (90 10) signature wrong en beeld is weg<BR>gr falonso
Gast Geplaatst: 17 mei 2001 Geplaatst: 17 mei 2001 Je kunt zeker emuleren met Wallbanger en je kunt er ook je key updates mee loggen.<BR>Wat je nodig hebt zijn een geldige 01 key met een bijbehorende ppua.<BR>Als je deze hebt en je hebt de instellingen goed staan zoals je compoort snelheid voor de philips is dat 115200.<BR>start je wallbanger in de goede modus :mediaguard: dan kan het zijn dat je de season een keer uit de ontavnger moet halen en er weer in doen ,dit om de ontvanger de resetten en te laten opstarten met de season.<BR>wel de geldige maandkeys plaatsen op de juiste plaats 0e 0c 0d en de 01 key op de plaats 01 ook de ppua invullen.<BR>(dan heb je beeld tijdens het loggen)<BR>Als je de melding krijgt 901D duid dit op een verkeerde signatuur bij de seca 00 key kijk dan bij provider 00 seca welke 01 key daar staat en zet hier de laatste bekende key (lees de faq)of gebruik de laatste versie van wallbanger.<BR>Let wel het kan soms wel even duren voordat met een update stuurt.<BR>Veel succes <BR>***Nowtv***
Gast Geplaatst: 18 mei 2001 Geplaatst: 18 mei 2001 ik heb gekeken bij prov 00 key maar weet niet hoe aan de laatste bekende keys moet komen(maar ik begrijp uit je antw. dat dit niet nodig is met de wallbanger v35.04)<BR>van de faq.word ik niet wijzer en via search krijg ik enkel de topics van de laatste twee dagen al staat hij op any date ??<BR>zou trouwens fijn zijn als we konden laten zoeken in alle rubrieken te gelijk zo als vroeger,<BR>vandaar dat ik vraag om een goede hint om hoe aan de 01 keys te komen en hoe de ppua te kunnen maken <BR>al vast bedankt<BR>falonso
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 De laatsbekende 00 key staat op je mosc kaartje ook de 01 key staat op een geldige mosc kaart.<BR>Ik lees deze key met MKF-4 uit de kaart en gebruik hem om te loggen.<P>Groeten van Jojo
Aanbevolen berichten