satmarc Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Hallo satvrienden, Heb gehoord dat het irdeto systeem het beste zou werken met software versie 9.6 Kan iemand dit bevestigen, of zijn er misschien nog betere alternatieven ? Versie 1.42 schijnt wel goed te werken op seca2, maar hoe zit dit met versie 9.6 ? Misschien kan iemand hier antwoord op geven ? SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
wellcity Geplaatst: 28 maart 2003 Geplaatst: 28 maart 2003 Hallo satmarc. Met IRD heb ik geen ervaring ik kan je wel vertellen dat seca2 goed werkt op de philips met de 1.42 software het werkt ook prima in de aston 1.5 moule ik heb het nog niet werkend gekregen op mijn humax 5400 Groetjes Marc
Gast Geplaatst: 28 maart 2003 Geplaatst: 28 maart 2003 Citaat: ik kan je wel vertellen dat seca2 goed werkt op de philips met de 1.42 software het werkt ook prima in de aston 1.5 moule ik heb het nog niet werkend gekregen op mijn humax 5400 Heb jij een C+ SECA 2 kaart dan? Grts, euromuis
wellcity Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 ja ik heb een seca2 kaart anders kan ik het niet testen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen