edwin40 Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Ik heb een oslink gekocht maar nog nooit mee gewerkt. En ik heb al diverse gebruiksaanwijzingen gelezen maar ik vind het nog te onduidelijk. meschien dat iemand mijn philips wil patchen met oslink zodat ik het gelijk kan zien hoeft niet voor niks. Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
John van Dreumel Geplaatst: 27 maart 2003 Geplaatst: 27 maart 2003 Hallo Cyberson, Ik weet niet waar je woont in Gelderland maar als het in de omgeving van Nijmegen is, wil ik je wel helpen. Ik weet qua patchen uiteraard niet alles maar de procedure kan ik je doorgaans wel uitleggen. Indien in de buurt kan je mij een PM sturen met een telefoonnummer of zo. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
hels Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 Als het in de buurt van Apeldoorn is moet je maar even een PM sturen ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen